Polscy "Racjonaliści.pl" propagują palenie tytoniu?

1. Data: 2011-06-19 19:16:01

Temat: Polscy "Racjonaliści.pl" propagują palenie tytoniu?
Od: " kk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polscy "Racjonaliści.pl" propagują palenie tytoniu?
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1922
Ludzie zaangażowani w propagandę antytytoniową jako główną tezę przyjęli, że
dym tytoniowy wywiera szkodliwy wpływ na ludzki organizm w każdej ilości.
Takie twierdzenie jest jednak niemożliwe do udowodnienia empirycznymi metodami
stosowanymi w naukach przyrodniczych, de facto jest jedynie artykułem wiary.
czepialski:
To prawda -ale co to ma za znaczenie ? Lepiej chyba dmuchać na zimne. Po co
bawić się w szczegóły w obliczu takiego powodowanego chciwością i
bezwzględnością ludobójstwa ? W wielu krajach (np.) heroina jest na liście
substancji kontrolowanych (i bardzo dobrze!) ,a ile osób umiera w wyniku jej
przedawkowania ?
W wyniku palenia tytoniu umiera miliony ludzi więcej ,więc powinni piętnować
do dziadostwo i obnażac na wszelkie możliwe sposoby ! "Naukowcom" będącym na
usługach koncernów tytoniowych stanowcze : NIE !
Są chwile (only in my dreams)
www.youtube.com/watch?v=HWK2ZFYYfyQ
pozdrawiam.

2. Data: 2011-06-19 23:45:49

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 21:16, kk pisze:
> [...]
> do dziadostwo i obnażac na wszelkie możliwe sposoby ! "Naukowcom" będącym na
> usługach koncernów tytoniowych stanowcze : NIE !

Czyli heroina cacy, a tytoń be? Bo Tobie się tak podoba?

--
animka

3. Data: 2011-06-20 00:31:23

Od: "Bags" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" kk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> Polscy "Racjonaliści.pl" propagują palenie tytoniu?
> http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1922

Nie propagują tylko poddają pod wątpliwość metody badawcze.

> W wyniku palenia tytoniu umiera miliony ludzi więcej ,więc powinni
> piętnować
> do dziadostwo i obnażac na wszelkie możliwe sposoby !

Bo ? Bo ty tak chcesz? Spadaj do socjalistycznej Szwecji jak chcesz być
sterowanym przez mechanizmy rządowe bezmózgim robotem. Ja mam ochotę
zapalić, walnąć sobie heroinę w żyłę i za przeproszeniem gówno Ci do tego.
Nie pozwolę bandzie socjalistów sterować moimi prawami do wolności
osobistej, jak i wolności słowa, dzięki czemu do głosu dochodzą zarówno
popierający jak i przeciwnicy palenia. Mnie, bardziej niż smród papierosów,
przeszkadzają spaliny Waszych syfiastych metalowych puszek na kółkach,
zabijacie tymi spalinami mnie i moje dzieci ! I co na to powiesz socjalisto
? Ale oczywiście Unia boi się podskoczyć kierowcom, a i przecież urzędnicy
nie wsiądą w tramwaje, no a z palaczy łatwiej zrobić ofiary "krucjaty
prozdrowotnej" .

Sympatyk K. Mikke.

4. Data: 2011-06-20 10:13:58

Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

"Bags" <k...@o...pl> writes:

[...]
> Bo ? Bo ty tak chcesz? Spadaj do socjalistycznej Szwecji jak chcesz
> być sterowanym przez mechanizmy rządowe bezmózgim robotem. Ja mam
> ochotę zapalić,

Problem w tym, że ja nie mam ochoty wdychać dymu.
A jakoś tak jest że większość palaczy nie uznaje mojego prawa do
czystego powietrza. I kopci na potęgę np. w knajpie czy na przystanku.
O ile do knajpy mogę nie chodzić to z przystankami gorzej.

KJ

KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

5. Data: 2011-06-20 11:05:15

Temat: Przwemyj oczy ,a przejrzysz.
Od: " kk" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli heroina cacy, a tytoĹ&#65533; be? Bo Tobie siÄ&#65533; tak podoba?

Kiedy rano wstaję mam w zwyczaju sie myć. Ty też zanim siądziesz do kompa
przemyj oczu ,to moze będziesz w stanie dostrzec ,co napisałem w nawiasie . A
napisałem ,ze BARDZO DOBRZE IZ HEROINA JEST NA LISCIE SUBSTANCJI KONTROLOWANYCH.

pozdrawiam.

6. Data: 2011-06-20 11:07:15

Temat: Na wyspę !
Od: " kk" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bags <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sterowanym przez mechanizmy rządowe bezmózgim robotem. Ja mam ochotę
> zapalić, walnąć sobie heroinę w żyłę i za przeproszeniem gówno Ci do tego.

To precz na księzyc ,gdzie nie bedziesz ludziom zabierał tlenu !

7. Data: 2011-06-20 11:10:12

Temat: Palenie i nauka.
Od: " kk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> [...]
> czystego powietrza. I kopci na potęgę np. w knajpie czy na przystanku.
> O ile do knajpy mogę nie chodzić to z przystankami gorzej.

Już straciłem nadzieję ,ze przeczytam tutaj madry wpis. A na grupie lekarzy
spodziewałem się samych madrych wpisów.
Oni się osmieszają na skalę swiatową. Ten portal tworzą sami głupcy i ignoranci!

http://www.racjonalista.pl/index.php/s,35/d,1922/i,1
#c74341

@p.Koraszewski.
Dla mnie główną zaletą tego artykułu jest pokazanie, iż nauka nie
powinna być zaprzęgana do rydwanu propagandy...
czepialski:
Jedyną zaletą tego artykułu jest szerzenie nieświadomej aprobaty dla
szkodliwego nałogu i lanie wody na młyn interesów koncernów
tytoniowych. Ten nowy artykuł, który jest zadziwiającą popisową
'madrością'-jest tak naprawdę wymierzony w interesy człowieka! Lamie
on blokadę u przciętnego człowieka odnośnie tolerowania plagi
nikotynizmu, który to powinien stanowczo przepędzać każdego palacza, i
to nie na klatkę schodową ,ale na śnieg i mróz ,aby obrzydzić mu ten
nałog oraz pokazać naszym dzieciom co to za ohyda i zagrożenie
(pozwoliłby pan ćpunom robić iniekcje pod swoimi drzwiami ?).
Argumentację autora (opartą na przestarzałych spekulacjach
quasi-naukowych wyprodukowanych przez sługusów koncernów tytoniowych )
można zamknąć w analogicznym stwierdzeniu:"Przeprowadzmy badania nad
tym ,ile Cyklonu B. można sypać do komory gazowej tak ,aby nie
szkodził on ludziom w promieniu 100 metrów". Proponowałbym autorowi
zamieścić do artykułu ten oto obrazek:
http://www.zurmat.com/wp-content/uploads/2010/09/Smo
ker_Death.jpg

Jak to się wszystko ma w świetle tych badań ?
http://wyborcza.pl/1,75476,9542759,Papieros_zabija_n
atychmiast__nie_po_latach.html
Papieros zabija natychmiast, nie po latach
Zmiany w DNA komórek prowadzące do powstawania nowotworów zaczynają
się już w pierwszych minutach po wypaleniu papierosa a nie po latach -
dowiedli naukowcy z University of Minnesota

Wszyscy znany długofalowe skutki palenia tytoniu - choroby serca,
udary, różne rodzaje nowotworów. Teraz jednak po raz pierwszy naukowcy
pokazali, że zasadnicze zmiany prowadzące do zmian nowotworowych
zaczynają się w organizmie bezpośrednio po zaciągnięciu się dymem -
ogłosił portal BBC News. 15 -30 minut po zapaleniu papierosa tworzą
się w naszym organizmie groźne substancje chemiczne.

Badania sponsorowane przez amerykański Narodowy Instytut ds. Walki z
Nowotworami przeprowadzili naukowcy z University of Minnesota pod
kierunkiem prof. Stephena Hechta. U dwunastu palaczy badano poziom
niszczących DNA komórek substancji po wypaleniu tytoniu. To unikalna
metoda badania skutków palenia, pozwoliła bowiem ominąć wpływ innych
czynników, jak tryb życia czy sposób odżywiania.

- Te badania wyraźnie pokazują, że nie tylko nigdy nie jest za późno,
ale przede wszystkim nigdy nie jest za wcześnie na rzucenie palenia -
komentuje Martin Dockrell z fundacji antynikotynowej ASH.

NA MOIM BLOGU jedna osoba podsumowala ten bardzewny portal.
http://bioslawek.wordpress.com/2011/06/07/kontr-atak
-ewolucjonistow-z-racjonalisty-pl/#comments
Witam Serdecznie,
Znalazlem sie tu przez przypadek wpisujac w google fraze:
"Racjonalista.pl skompromitowane". Szukalem tematow tego typu, gdyz
znudzilem sie rozbawianiem czytanych artykolow z tego portalu.
Racjonalista.pl to komedia i tragedia, jednym slowem dramat. Ciezko
jest stwierdzic, czy powinnismy zabraniac czytania tego badziewia, czy
raczej pokazywac dziecia tych idiotow, chociazby dla zabawy.
I Ci idioci, to tak naprawde nie tacy idioci. Oni wiedza co pisza i
czego maja sie trzymac. To klasyczna strona PR, oplacana, wylansowana
przez osoby stojace m.in. za marketingiem nieslawnej firmy "Monsanto",
czy w ogole za calym codzinnym politycznym syfem jaki jest dzisiaj
serwowany ludzia w mediach. Czyli, ataki na WTC, terroryzm,
biologiczna zywnosc, uduchowienie: religia, Bog glownie.
Racjonalista.pl to glownie artykuly PR, specjalnie zaprojektowane w
celu kontynuowania medialnego staus quo, poprzez pseudo naukowe
przedstawianie zaistnialych problemow jak wojna, czy zatruta zywnosc,
GMO itd. w pozytywnym swietle... Dla mnie to czysty dowcip, ale jak
widac racjonalistapl ma jakas tam grupe zwolennikow. Miejmy nadzieje,
ze idzie to ku koncowi, bo w koncu ile mozna przyjac tego gowna?
Predzej, czy pozniej kazdemu powinno to zaczac ciazyc.
W ogole, Bog z definicji to wszystko, nie wazne co to dla kogo
oznacza. Wiec co? Ten portal zaprzecza kazdej sekundzie istniena...?
Jesli nie chcesz nazywac Wszystkiego Bogiem, nie nazywaj, ale tez temu
nie neguj, bo zaprzeczasz samemu sobie. I tu jest rdzen manipulacji
jaka zostala rozchustana na calym swiecie.
Trzymaj sie wiary w siebie. Ty istniejesz.
Mysl caly czas, rob wlasne dochodzenia, nie bazuj na komentarzach
ktore w wiekszosci wypadkow wysmiewaja tylko zagadnienie, zamiast
wyjasniac cokolwiek. Jak mawia moj znajomy: "Stac i qrwic to kazdy
potrafi..."
Ktokolwiek chce pogadac, zadac pytanie, prosze: b...@v...pl
Postaram sie odpowiedziec wszystkim.

pozdrawiam;

8. Data: 2011-06-20 12:17:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 02:31:23 +0200, Bags napisał(a):

> Mnie, bardziej niż smród papierosów,
> przeszkadzają spaliny Waszych syfiastych metalowych puszek na kółkach,
> zabijacie tymi spalinami mnie i moje dzieci ! I co na to powiesz socjalisto

...ale Pogotowie Ratunkowe czy Straż Pożarna oraz Policja jednak Ci się
mogą przydać, czy nie? Chcesz, aby rowerami jeździli w Twojej lub Twoich
dzieci sprawie? To zacznij od siebie i ich nie wzywaj.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

9. Data: 2011-06-20 13:35:04

Od: mokpl <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 21:16, kk pisze:
> Polscy "Racjonaliści.pl" propagują palenie tytoniu?
> http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1922
> Ludzie zaangażowani w propagandę antytytoniową jako główną tezę przyjęli, że
[ciach]

I po co trollujesz?
Idź sobie na jakąś .politykę czy inny .pręgierz.

10. Data: 2011-06-22 13:58:55

Temat: Re: Polscy
Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mokpl <m...@g...pl> napisał(a):

> [ciach]
>
> I po co trollujesz?
> Idź sobie na jakąś .politykę czy inny .pręgierz.

Rozkazy to ty możesz wydawać, jak mi zapłacisz za zajmowanie przestrzeni w
USENECIE.

Jakie badania wykonać?
Co to za opatrunek?
Duhringa horoba: jelita-skura-jod