Polska Partia Niepełnosprawnych

11. Data: 2005-05-05 13:18:03

Temat: Re: Polska Partia Niepełnosprawnych
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz już bezpośrednio do Pana - czy nie odczuwa Pan czegos takiego, co
> odczuwa uczciwy człowiek okradany przez cynicznego złodzieja od wielu lat?

jasne że odczuwam, i co mam iść kraść tak jak oni i Pan teraz proponuje,
hmmm to już wtedy nie będę uczciwy

> Bo ja odczuwam. W imie czego mam nie próbować odebrać choć małej części
> tego, co mi się należało choćby z racji prywatyzacji majątku narodowego?

rozumię, że weźmie Pan siekierę i do boju ;-)

> może radzi mi Pan pójść z tym do sądu? W dodatku bez żadnej łapówki,
> uczciwie, jak Polak do Polaka?

oczywiście że nie do sądu a do parlamentu i zmieniać naszą rzeczywistość,
jednak na Pana nie będę głosował bo wypowiedzi Pana podpowiadają mi że Pan
jest komunista a ja ich nie lubię

a co do pozdrowień i zwracania się do mnie per Towarzysz to muszę Panu
powiedzieć że jak pan jest komunista to nie wszyscy muszą tutaj być. Widzę,
że poprzedni jedyny słuszny system nauczył pana jak okradać obywateli i brać
dla siebie i swoich kolegów partyjnych

ponownie proponuję Panu przemyślenia
pozdrawiam Wiesław

12. Data: 2005-05-05 13:41:59

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę,
> że poprzedni jedyny słuszny system nauczył pana jak okradać obywateli i
> brać
> dla siebie i swoich kolegów partyjnych

Jest to poglad nieprawdziwy o tyle, ze po 1989 roku najbardziej oskubal nas
Jacek Kuron, ktory po kolejnej radykalnej zmianie pogladow stal sie skrajnym
liberalem. Niecierpie ludzi takich ludzi jak on, a chyba Unii Wolnosci,
ktorej on nalezal nie nazwie partia komunistyczna

Leszek

13. Data: 2005-05-05 13:44:17

Od: "zbig" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
i...

Pomysł nieco kuriozalny. Rozumiem, ze chodzi o skok na kasę, ale zeby tak od
razu walić otwartym tekstem.
Trzeba było zacząć od górnolotnych apeli, a dopiero kabyś sie dorwał do
koryta (gmina, sejm, rada nadzorcza) to mozna sobie pozwoilić na szczerość.
BTW
Czy osoby nie będące inwalidami (np. ja) mogłyby zostać czlonkami takiej
Partii?

14. Data: 2005-05-05 13:47:35

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy osoby nie będące inwalidami (np. ja) mogłyby zostać czlonkami takiej
> Partii?

Chyba tak, bo obawiam sie, ze jakikolwiek ograniczenia w przyjmowaniu
czlonkow moglyby zostac zinterpretowane jako dyskryminacja.

Leszek

15. Data: 2005-05-05 14:03:17

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczerość.
> BTW
> Czy osoby nie będące inwalidami (np. ja) mogłyby zostać czlonkami takiej

Alez oczywiscie. Każdy, zdrowy czy chory może zostac członkiem PPN pod
warunkiem. że będzie to człowiek uczciwy, taki który nie będzie miał gęby
pełnej "górnolotnych apeli" - (Pański cytat.) ale będzie odbierał wraz z
innymi dobra, rzec by mozna - uczciwie i jawnie, i nie jako pseudospołecznik
czy pseudopolityk ale par excelence - jako okradziony, poszkodowany przez
ludzi, którzy dla Pana Wiesława stanowią autorytet moralny.. Byłaby to nie
tylko pierwsza na świecie partia ludzi których celem byłoby wydrapanie
resztek z prawie już pustej miski ale przede wszystkim konsekwentnie
realizujących statut. W tym statucie trzeba by rzecz jasna ujać to, czego
naprawdę chcemy... Bo tworzenie kolejnej mdłej i zakłamanej partii, która
cos chce zmienić w sytuacji, gdy nic zmienić sie nie da, byłoby stratą
czasu. A tak... można się przynajmniej zabawić uświadamiając wielu osobom,
co naprawdę czuja ludzie tacy jak my.
HuSadam

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a

16. Data: 2005-05-05 14:54:36

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim polecam www.raportnowaka.pl
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

17. Data: 2005-05-06 04:06:45

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim polecam www.raportnowaka.pl
> HuSadam

Nastepny nawiedzony

Leszek :(

18. Data: 2005-05-06 04:32:35

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Leszek napisal:

> Pomysl calkiem niezly juz widze te tlumy bylych poslow chcacych po raz
> kolejny zmienic barwy partyjne tylko po to zeby znowu znalezc sie w Sejmie
> lub Senacie bo to glownie oni byliby chetni poprzec twoja inicjatywe.

Tak, ci bardziej aktywni poslowie pewnie by skakali na glowke do wody aby
zlamac kregoslup i byc w naszej partii, lub siekiera reke odrabywali
(oczywiscie nie ta do glosowania :-)

pozdr.
Arek

19. Data: 2005-05-06 07:23:48

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Nastepny nawiedzony
> Leszek :(

Panie Leszku, nawiedzony to może być ktoś, kto wierzy w Boga. Ja wierzę w
to, co widzę. W totalną korupcję naszej państwowości. Nowak dlatego o tym
mówi, ponieważ skonczył tylko zawodówkę i jest prostym robolem. Nie wpasował
się w układy poselskie i boli go to, co sie w kraju dzieje. Jeżeli protest
przeciwko społecznemu rakowi nazywa Pan nawiedzeniem, to jak Pan nazwie
tłumy ogupiałych i zindoktrynowanych Katolików, modlących się od 2000 lat do
złotego cielca z błaganiem o lepsze jutro, które jakoś nie nadchodzi?

20. Data: 2005-05-06 07:29:09

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-06 06:32 na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,
algraf napisał(a):

> Tak, ci bardziej aktywni poslowie pewnie by skakali na glowke do wody aby
> zlamac kregoslup i byc w naszej partii, lub siekiera reke odrabywali
> (oczywiscie nie ta do glosowania :-)

Dzień Dobry

Tak a ci bardziej literacko wyczuleni szczególnie z PSL-u i
innych partii chłopskich amputacji kończyn dolnych
własnoręcznie jak dziad w Chłopach
--
Piotr
Pozwólmy ludziom być szczęśliwymi według ich własnego uznania.

test
Legitymacja osoby niepełnosprawnej - DRUK WNIOSKU?
Naklejki - piktogram (niepelnosprawny)
szukam informacji na temat opiekuna dla ON w wojskowej służbie zastępczej ?
program Pegaz na Dolnym Slasku