Polska dla Polaków!

11. Data: 2017-07-16 14:59:24

Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> co ty opowiadasz człowieku.
> wy się tu panowie bawicie, a nam idzie o życie.

Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. O co Ci chodzi?

12. Data: 2017-07-16 17:11:18

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Kto jest Polakiem?
>KAŻDY - niezależnie od koloru skóry, orientacji seksualnej, wyznania, kto
>uznaje i szanuje polskie wartości i tradycję, a dobro Polski i innych
>Polaków jest dla niego najwyższym nakazem.

Najwyższymi nakazami każdego człowieka są:
1. Przetrwanie
2. Wypchnięcie swojej puli genów w przyszłość

Reszta jest drugorzędna, jak zresztą w przypadku jakiegokolwiek organizmu
żywego.

13. Data: 2017-07-16 21:57:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-16 o 17:11, Ghost pisze:

> [...]
> 1. Przetrwanie
> 2. Wypchnięcie swojej puli genów w przyszłość
>
> Reszta jest drugorzędna, jak zresztą w przypadku jakiegokolwiek

Widzę księżniczko że was temat wciągnął. Jeśli kolejność punktów powyżej
ma oznaczać wagę, to może być tak że jest odwrotnie. Nie wiem czy to
cecha ogólna roślin, ale u cytrusów jest coś takiego, że jeśli roślina
umiera potrafi "ostatnim tchnieniem" wydać owoc. Nawet jeśli jest to
roślina które nigdy wcześniej nie owocowała.

Dębska

14. Data: 2017-07-16 22:28:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-07-16 o 17:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Widzę

Ciesze sie. Jesteś kurwnisto-pisiaku na dobrej drodze.

15. Data: 2017-07-17 07:02:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-16 o 22:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

.pl...

> Ciesze sie

Ale słodko.

Dębska

16. Data: 2017-07-19 08:19:57

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Czy zaliczasz do nich rasizm, antysemityzm, pogardę i wrogość do
> odmienności seksualnych, religijnej?
> Bo to są niestety tradycyjne cechy przeciętnego Polaka.

Zastanawia mnie jedno - czym jest spowodowany Twój antypolonizm.
Skoro wychowałeś się w Polsce, a gardzisz Polakami, tradycją i kulturą w
której żyłeś, i w której nadal żyje Twoja mama, nasuwa się jedna odpowiedź-
wywodzisz się od tych, co to im Polacy odszkodowanie mają płacić za
uratowanie skóry ryzykując własnym życiem i życiem własnych rodzin.

> A więc napisałeś coś w stylu, że Polakiem jest każdy, niezależnie od
> orientacji seksualnej, po warunkiem że nie jest gejem, lesbijką ani trans,
> oraz że Polakiem jest każdy, niezależnie od koloru skóry, pod warunkiem że
> nie jest Murzynem, Arabem czy Hindusem, oraz że Polakiem jest każdy,
> niezależnie od wyznania, pod warunkiem że jest Katolikiem :-)

Nic takiego nie napisał.
Mamy na terenie PL polskich Tatarów wyznających islam, i jakoś ich przez
stulecia nie powyżynaliśmy. Na kresach żyją prawosławni, i też nic się nie
dzieje. Świadków Jehowy też jakoś nikt nie przepędza do gett.

> Pomyśl sobie - taka deklaracja Twoja czy XL - czy faktycznie jesteście
> szczerzy ze sobą samym w tej deklaracji? Naprawdę twierdzisz że
> czarnoskóry Polak lub Polak gej jest faktycznie prawdziwym Polakiem? Czy
> ma szanse np wygrać wybory?

Biedroń i Bęgowski (Grodzka) jakoś nie mieli z tym problemu. Gej rządzi
Słupskiem.

> Albo choć przejść ulicami miasta bez bycia
> zaczepianym, atakowanym?

Powinieneś zapytać Wietnamczyków, Koreańczyków, Ukraińców, czy chodzą
kanałami, czy jednak swobodnie.

--
J. trzy grosze dorzucam, bo tolerancja też ma swoje granice.A nie pada
deszcz, tylko plują w twarz zza oceanu.

17. Data: 2017-07-19 08:41:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <w...@n...pl> wrote in message

> [...]
> wywodzisz się od tych, co to im Polacy odszkodowanie mają płacić za
> uratowanie skóry ryzykując własnym życiem i życiem własnych rodzin.

Od tych czyli od których?

Poza tym moją wiedzę o Polakach interpretujesz jako pogardę, dlaczego?
To, że znam nas takich jakimi jesteśmy nie znaczy że nami gardzę!
Jesteśmy jacy jesteśmy - jedni lepsi, inni gorsi. Natomiast jak ktoś mówi
"polskie wartości" to nasuwa mi się właśnie na myśl to co napisałem wyżej.
Bo to w Polsce, nie w USA, napadli moich kolegów Hindusów z biura
jak przyjechali współpracować w Krakowie. Bo to w Polsce jest bunt przeciw
gejom większy niż w innych częściach Europy. Bo to w Polsce jest bunt
przeciw imigrantom ze strefy islamu, większy niż w innych częściach Europy.

> [...]
> stulecia nie powyżynaliśmy. Na kresach żyją prawosławni, i też nic się nie
> dzieje. Świadków Jehowy też jakoś nikt nie przepędza do gett.

Gdzie tych Tatarów mamy? Ilu ich jest? Nie spotkałem żadnego...

> Biedroń i Bęgowski (Grodzka) jakoś nie mieli z tym problemu.
> Gej rządzi Słupskiem.

> Powinieneś zapytać Wietnamczyków, Koreańczyków, Ukraińców,
> czy chodzą kanałami, czy jednak swobodnie.

No ratowałem Hindusów, schowali się w kościele aby nie być pobici.
Potem przez resztę pobytu w Krakowie nie wychodzili z hotelu.
Powinienem się ich o coś pytać?

18. Data: 2017-07-19 10:40:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-19 o 08:19, krys pisze:

> Zastanawia mnie jedno - czym jest spowodowany Twój antypolonizm.

Zastanawia mnie jedno - czym spowodowany jest antypolonizm pislamistów?

> [...]
> wywodzisz się od tych, co to im Polacy odszkodowanie mają płacić za
> uratowanie skóry ryzykując własnym życiem i życiem własnych rodzin.

Gardzi? Zamiast bełkotać i bredzić jakieś insynuacje napisałbyś
konkretnie, w czym ta jego pogarda się przejawia?

Pogardę dla Polski i Polaków w wykonaniu pis, narodowców i fanatyków
religijnych możesz obserwować na co dzień: Polak homoseksualista nadaje
się tylko do utylizacji (i nie wycieraj sobie gęby Biedroniem, wystarczy
że zapytasz przypadkowo spotkanych "patriotów" na ulicy co o tym sądzą);
rozdawanie kasy i majątku Watykanowi i ich funkcjonariuszom; przymykanie
oczu i wyjątkowo łagodne traktowanie przestępstw seksualnych
popełnianych przez funkcjonariuszy watykańskich; dzielenie ludzi na
lepszych i gorszych ze względu na religię czy cokolwiek innego;
rasistowskie zachowania dzieci w szkołach (wyniesione z domu przecież) w
stosunku do innych _polskich_ dzieci tylko dlatego, że mają ciemniejszą
skórę; robienie z Polski państwa autorytarnego i demontaż trójpodziału
władzy; przekręty w SKOKach są fajne w przeciwieństwie do przekrętów
AmberGold; rozwalenie armii...
Można wymieniać bardzo długo.

Ty możesz coś wymienić?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-07-19 15:14:02

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Zastanawia mnie jedno - czym spowodowany jest antypolonizm pislamistów?

Antypolonizm pislamistów to oksymoron.

> Gardzi? Zamiast bełkotać i bredzić jakieś insynuacje napisałbyś
> konkretnie, w czym ta jego pogarda się przejawia?

Jakbys czytał ze zrozumieniem, to byś wiedział. Pszemol pisze nie od
wczoraj, wiele mozna sie z jego pisanie doczytać. Zreszta na samej górze
masz czarno na białym

20. Data: 2017-07-19 16:08:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <w...@n...pl> wrote in message

> Od tych czyli od których?

Tak słabo znasz historię, że tak prostej zagadki nie potrafisz rozwiązać?

> Poza tym moją wiedzę o Polakach interpretujesz jako pogardę, dlaczego?
> To, że znam nas takich jakimi jesteśmy nie znaczy że nami gardzę!

Tacy NIE jesteśmy. Dlatego tak to interpretuję. Od jakiegoś czasu słyszę o
Ciebie tylko krytykę tego, co tutaj. Wyśmiewanie wiary na przykład.
I przekonań Polaków.
A mnie się to nie podoba, powyższą generalizacją naplułeś mi w twarz (tak,
jestem przecietną Polką), więc nie licz na to, że powiem, że deszcz pada.

> [...]
> Bo to w Polsce, nie w USA, napadli moich kolegów Hindusów z biura
> jak przyjechali współpracować w Krakowie.

Mój syn mógłby grać Hindusa bez charakteryzacji, a jakoś nikt go nie napadł.
Pewnie dlatego, że szwęda się po Warszawie, a nie po Krakowie.
Mówisz, że USA to oaza bezpieczeństwa? Bronx NY i Detroit też?

> Bo to w Polsce jest bunt przeciw
> gejom większy niż w innych częściach Europy.

Nie przeciw gejom. Przeciw manifestacji orientacji seksualnej i próbie
narzucenia tolerancji represywnej (" Jak nas nie będziecie kochac i
tolerować, to w ryj "- tak wygląda tolerancja w wykonaniu środowiska lgbt).
Widziałeś kiedyś paradę heteryków???

> Bo to w Polsce jest bunt
> przeciw imigrantom ze strefy islamu, większy niż w innych częściach
> Europy.

I to w Hamburgu, a nie w Kielcach płoną na ulicach auta, to w Niemczech
Pierwsza Dama USA bała się wyjść z hotelu, nie w Warszawie. To w Kolonii na
Sylwestra odbywają się zbiorowe gwałty, to w Europie są No Go Zone, to w
Calais na drodze do promu można budować barykady z drzew, a policja udaje
nie widzi. To we Francji organizuje się ogrodzone getta dla kierowców TIR,
żeby mogli odpocząć i dowieźć towar na miejsce. Nie w Warszawie, Lublinie,
Gdańsku rozpedzone auta wjeżdżają w tłum na deptakach - nie tęsknimy za tymi
atrakcjami i będziemy się buntować przeciw tej urawniłowce.

> Gdzie tych Tatarów mamy? Ilu ich jest? Nie spotkałem żadnego...

Na Białostocczyźnie. Nie liczyłam. Pewnie niewielu, skoro to mniejszość
etniczna. Ja nie spotkałam żadnego Indianina, ale nie twierdzę, że nie
istnieją.

> No ratowałem Hindusów, schowali się w kościele aby nie być pobici.
> Potem przez resztę pobytu w Krakowie nie wychodzili z hotelu.
> Powinienem się ich o coś pytać?

Co zrobili, że narazili się na takie szykany. Bo jakoś nie obserwuję nawet
w mojej zabitej dechami dziurze tego, co Ty widzisz zza oceanu.
Murzyn sobie mieszkał, grał z dziećmi w piłkę i do kościoła się chować nie
musiał, miejscowe dzieciaki nawet nie bardzo zauważały, że jego dzieci są
zupełnie nie białe. Ukraińcy są, jakoś na prześladowania nie narzekają.
Niektórzy nawet twierdzą, że tu jest teraz ich dom bardziej niż w UA.
To na czym ta nasza nietolerancja i ksenofobia polega?

Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu