,,Polska państwem religijnym?"

1. Data: 2022-11-18 19:21:20

Temat: ,,Polska państwem religijnym?"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, lewacy, lewacy wy! Wyjecie w Polsce na Polskę - tym bardziej wyjcie w
Izraelu, gdzie judaistyczna religia jest prawem. Tam nie ma nawet ślubów
cywilnych, a obywatelstwo można uzyskać tylko po przejściu na judaizm - po
rocznym kursie i zdaniu egzaminu z zasad tej wiary.

W Izraelu położylibyście uszy po sobie, bo tam wyć nie śmiecie. Czemu? -
boście zwykłe, stricte antypolskie, śmiecie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-11-19 01:43:48

Temat: Re: ,,Polska państwem religijnym?"
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2022 o 19:21, XL pisze:
> Oj, lewacy, lewacy wy! Wyjecie w Polsce na Polskę

Dziecko drogie, państwo watykańskie, to nie Polska.

>- tym bardziej wyjcie w
> Izraelu, gdzie judaistyczna religia jest prawem.

W Polsce mamy własne problemy z katolami.

> Tam nie ma nawet ślubów
> cywilnych, a obywatelstwo można uzyskać tylko po przejściu na judaizm - po
> rocznym kursie i zdaniu egzaminu z zasad tej wiary.

A u katoli nie ma jakichś nauk przedmałżeńskich?
Państwo wyznaniowe u nich ci przeszkadza, ale u nas nie?

> W Izraelu położylibyście uszy po sobie, bo tam wyć nie śmiecie. Czemu? -

Może dlatego, że nie mieszkamy w Izraelu i w Polsce mamy problemy?

> boście zwykłe, stricte antypolskie, śmiecie.

Bo tylko miłośnicy fiutina i państwa watykańskiego są polskimi patriotami?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

3. Data: 2022-11-19 09:48:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Dziecko drogie, państwo watykańskie, to nie Polska.

Wreszcie zrozumiałeś!????

> W Polsce mamy własne problemy z katolami.

Wy WSZĘDZIE macie problemy.

> A u katoli nie ma jakichś nauk przedmałżeńskich?

,,Jakieś" są. Ale lewak nie musi ich pobierać, bo lewak może iść POdpisać
lewacki świstek w urzędzie i uzyskac urzędową rejestrację swojego
lewackiego związku.
W Izraelu tak nie ma.

> Państwo wyznaniowe u nich ci przeszkadza, ale u nas nie?

,,U nas nie", ponieważ ,,u nas" mam wybór.

> Może dlatego, że nie mieszkamy w Izraelu i w Polsce mamy problemy?

Wy WSZĘDZIE ,,macie problemy" - powinieneś już dawno nad tym się zastanowić.
A Izrael jest jednym z niewielu krajów, gdzie wszelkie lewactwo skutecznie
wzięto za dupę i tam nie POdskoczy. Dlatego tam ,,nie mieszkacie", że jedyny
wybór, jaki tam dostajecie, to albo Tora, albo do wora ?
Podobnie nie pozwolą wam POpróbować swoich sił w robieniu kłopotu w Katarze
czy innych Emiratach ???

4. Data: 2022-11-19 13:26:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> ,,Jakieś" są. Ale lewak nie musi ich pobierać, bo lewak może iść POdpisać
> lewacki świstek w urzędzie i uzyskac urzędową rejestrację swojego

I w Polsce, żeby zostać obywatelem polskim, nikt nie jest zmuszony do
zostania katolikiem, i to po odbyciu rocznego kursu
oraz zdaniu egzaminu z zasad wiary katolickiej.

Jak wyżej.

5. Data: 2022-11-20 12:03:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2022 o 09:48, XL pisze:

> Wreszcie zrozumiałeś!????

Dawno temu.
W przeciwieństwie do ciebie.

> Wy WSZĘDZIE macie problemy.

To przestańcie je tworzyć.

> ,,Jakieś" są. Ale lewak nie musi ich pobierać

Ale to cię cieszy, czy smuci?
Z jednej strony chcesz mieszkać w takim państwie wyznaniowym, a z
drugiej narzekasz, że tam nie ma ślubów cywilnych i są egzaminy z religii.
Znowu nie nadążasz za swoimi myślami.

> ,,U nas nie", ponieważ ,,u nas" mam wybór.

Ty masz wybór? Stałaś się lewaczką?
Czyli cieszysz się, że u nas lewaki mają wybór.
To dobrze, że się cieszysz.
Równocześnie chcesz tworzyć u nas państwo wyznaniowe, które ten wybór
zlikwiduje... czyli ten wybór ci jednak przeszkadza.
Znowu nie nadążasz za swoimi myślami.

> Wy WSZĘDZIE ,,macie problemy" - powinieneś już dawno nad tym się zastanowić.

To przestańcie je stwarzać.
To takie proste.

> A Izrael jest jednym z niewielu krajów, gdzie wszelkie lewactwo skutecznie
> wzięto za dupę

Hmmm... a chwilę wyżej narzekałaś, jak to tam jest źle.
Znowu nie nadążasz za swoimi myślami.

> i tam nie POdskoczy. Dlatego tam ,,nie mieszkacie", że jedyny
> wybór, jaki tam dostajecie, to albo Tora, albo do wora ?

Więc dlaczego ty tam nie mieszkasz?

> Podobnie nie pozwolą wam POpróbować swoich sił w robieniu kłopotu w Katarze
> czy innych Emiratach ???

Więc dlaczego ty tam nie mieszkasz?
Przecież to spełnienie twoich marzeń.

Niby cieszysz się, że u nas masz (jeszcze) wybór, a jednak wolisz wziąć
lewactwo za dupę i pozbawić się tego wyboru.
Znowu nie nadążasz za swoimi myślami.

Albo nie zrozumiałaś istoty zlecenia i jak zwykle się zaplątałaś.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

6. Data: 2022-11-20 12:12:07

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2022 o 13:26, XL pisze:

> Jak wyżej.

Jak wyżej, dlaczego tam "nie mieszkacie", skoro tam tak fajnie wzięto
lewaków za dupę?
Powinnaś już dawno nad tym się zastanowić jak to się dzieje, że u nas
(jeszcze) masz wybór. I dzięki komu ten wybór masz.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

7. Data: 2022-11-20 13:05:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Jak wyżej, dlaczego tam "nie mieszkacie", skoro tam tak fajnie wzięto
> lewaków za dupę?

Ponieważ jestem prawicową katolicką nonkonformistką, w przeciwieństwie do
lewaków. Każdy lewak jest w stanie porzucić POglądy i się ochrzcić/zżydzić
(to bez znaczenia), gdy wchodzi w grę jakikolwiek zysk. I właśnie dlatego w
Izraelu nie ma lewactwa - bo Żydzi pilnują, aby lewactwo tępić, więc całe
lewactwo się tam zżydziło, gdyż tak mu lepi ?

> Powinnaś już dawno nad tym się zastanowić jak to się dzieje, że u nas
> (jeszcze) masz wybór. I dzięki komu ten wybór masz.

Oświeć ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj.

Jedź do Izraela, twoi towarzysze już tam są ?

> Piotr

LEWAK O IMIENIU PIOTR - a to cudne ?

8. Data: 2022-11-21 13:36:28

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2022 o 13:05, XL pisze:

> Ponieważ jestem prawicową katolicką nonkonformistką, w przeciwieństwie do
> lewaków. Każdy lewak jest w stanie porzucić POglądy i się ochrzcić/zżydzić
> (to bez znaczenia), gdy wchodzi w grę jakikolwiek zysk.

Gdyby chodziło o zysk, to kościół i pis byłby pełen lewaków i ateistów.
No ale skoro wasi członkowie deklarują, że są wierzący, to nie masz
powodów im nie wierzyć...

A co do katolickich nonkonformistów porzucających moralność i nawet
zwykłą przyzwoitość, gdy wchodzi w grę jakikolwiek zysk:
https://oko.press/troglodyci-nie-dorosli-do-papieza-
czyli-polska-jako-toksyczna-rodzina-sprochnialy-kult
-jpii

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.
Piotr

Wirtualne państwo.
Sztuczna inteligencja
???
Jak dzielny łódzki drukarz bronił demokracji ??????
Tak się robi pandemię!