Polska wygrała konkurs !

1. Data: 2021-09-17 07:11:27

Temat: Polska wygrała konkurs !
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/CaAqsyYXQKM
Arthur's Dump ? Sirinu Court Jesters
https://youtu.be/pVuhbBhYCl0

Polska najbardziej antysemickim krajem roku 2021

Gone to America - Steeleye Span
https://youtu.be/cOYvtSppA9M

Parson's Farewell
https://youtu.be/OfoAnSbxV7g

https://www.strategic-culture.org/news/2021/09/06/it
s-raining-scarlet-letters/

wczoraj wróciliśmy z Pachnącego Portu
w którym nikt ( oprócz parchów
i ich KODziarzy ) nie chce być , poza Chinami
nie ma ?? (o; to nie Wolne Miasto Kraków ani Gdańsk
oni nie czują się jak Ślązacy -> ni Niemcy , ni Polacy ? ;o)
tam nikt nie widział słońca wschodzącego na zachodzie .
______

jutro (o; zboczymy ;o) na wieś

https://youtu.be/EEJmiYKV1n8
Życie jest jasne, wszystko jest piękne
a świat naprawdę zasługuje na przyszłość
https://youtu.be/cRb5c4D3foY

nam ( w Chinach ) nie grozi
drastyczny spadek odporności
jak u was - tym , którzy spieszyli się
służyć jako króliki doświadczalne
produktów zawierających białko Spike
i tlenek grafenu itp : https://bit.ly/3tl15pA
powodujący dziesiątki tysięcy zgonów
poprzez modyfikację krzepnięcia krwi
i uszkodzenie funkcji najważniejszych narządów . . .
choć ostrzegało wielu ( niezależnych ) lekarzy
specjalistów. np : Nobel Prize Winner Montagnier
https://odysee.com/@sarahwestall:0/Montagnier:1

gospodarze ( baaardzo ) dbają o nas
bo im pomagamy przygotowac się

do następnego ataku parchów :
_____________________________________

Alarmy rosną na poziomie epidemii roślin .
Bez bezpośredniego wpływu na ludzi
mogą w ten sposób generować głód .
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_głód_w_Irlandii
_(1845-1849)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stonka_ziemniaczana itp
______________

rośliny nękane przez szkodniki owadzie i inne niszczące grzyby.
600 gatunków szkodników wykształciło już odporność
na istniejące pestycydy.
np : afrykański psyllid
( owad ) wywołującego chorobę żółtego smoka
atakującego owoce cytrusowe
Od kilku lat płacą za to drzewa pomarańczowe na Florydzie
a dziś przyszła kolej na plantacje śródziemnomorskie.
grzyb Fusarium , powoduje chorobę Tropical Race 4 ( TR4 )
zaraża banany przez korzenie i powoduje śmiertelne więdnięcie
w Afryce 500 milionów ludzi może głodować
z powodu działania wędrownych owadów
chorób roślin i innych szkodników .
FAO stwierdziło, że 37% upraw pszenicy
jest potencjalnie zagrożonych żółtą rdzą
uprawy ( kukurydza , ryż , pszenica) poniosły straty
od 5 do 20% tylko z powodu rozmnażania się owadów
w umiarkowanym klimacie na trzech kontynentach
wszystko jest ze sobą połączone i współzależne
każdy lokalny spadek nieuchronnie
i szybko przeniesie się na resztę świata
to zasada globalizacji , ale wstecz .

chyba tylko Chinom ( i Japonii ) podoba się
nasz ideał autonomii - samowystarczalności
( infrastruktury energetycznej i produkcyjnej )
ładowności ( gruntów dostępnych pod uprawę
i cała populacja ) a także izolacja [ odległości
od innych ( dużych ) populacji ] itp

wczoraj pokazali nam
produkcję mięsa wyhodowanego z komórek zwierzęcych :
( komórki macierzyste ) pozyskiwane są z kurczaków
świń wołów jagniąt i są następnie manipulowane
w celu uzyskania włókien mięśniowych
( naczyń krwionośnych lub tłuszczu )
uzyskując smak , konsystencję i zapach
zwykle spożywanych mięs
hodowane mięso generuje o 80% mniej
emisji gazów cieplarnianych, zużywa o 99% mniej gruntów
i zużywa o 96% mniej wody niż tradycyjna produkcja mięsa
proces ten jest około dwudziestokrotnie szybszy
niż hodowla zwierząt, a następnie ich ubój
obniżając koszty produkcji o tysiąc razy

^ z takiej ( niekosher'nej ) firmy ^
byłoby trudniej wyrzucić boukun'a
jak w PRL za znęcanie się na świniach
w takiej by się chyba zanudził na śmierć ?
(o; to by było znęcanie się na boukun'ie ! ;o)
wyGodniej żałować że u Makreli nie był godny
być ( schlachten ) jak szwaby , się poWyżywać :

https://youtu.be/fvwhUn5JeVE
https://youtu.be/_Jk26iKx5GU

jeszcze może próbować ( np tu )
popularyzować depopulację , itp

https://youtu.be/VizpLk263iM
https://youtu.be/Z2-DK6WHfoY

powinienem to usunąć , ale
tak mi się sKojarzyło , więc
( o; nie będę fałszować ;o)
______________________________________
______________________________________

itd (o: wystarczy tych kontrastów :o)

2. Data: 2021-09-18 23:09:30

Temat: Re: Polska wygrała konkurs !
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/eAabYRK2cdg

> From: Zenek Kapelinder
>
> I bardzo dobrze. Jak się w końcu Arabowie rusza,
> ich cierpliwość też ma jakieś granice.
> To niedobitki okupujące dzisiaj państwo palestyńskie
> do nas nie uciekną.

to (o; wielkie wyróżnienie ! ;o) dzięki ustawie
żeby nie zaPłacić parchom za polskie obozy
ten bohaterski ? ( sexy ? ) wyczyn podkreśla
Polin -> INTERESujący (o; wart grzechu ? ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polin
parchom nie przeszkadza antysemityzm
Palestyńczyków i Auschwitz się opłaca
ale - teraz - to kieszonkowe drobniaki
przy geszeftach " szczepionkowych "
paszportach pozwalających lub nie
( wszystko co zdecydują parchy )

https://bit.ly/3Ct7cLw

A patriot must always be ready
to defend his country
against his government

https://bit.ly/3nLLheI
niepodważalna skuteczność
( test po powrocie z ) zaSzczepienia
https://wwtube.net/videos/watch/80dba1ef-74ac-4eb0-b
3b7-631ed6bfb380

SKŁADNIKI PFIZER
https://bit.ly/2VPvEqS
video po angielsku ( napisy francuskie )
Karen Kingston pracownik firmy Pfizer
analityk branży farmaceutycznej
i wyrobów medycznych
przedstawiła dokumentację

https://alalumieredunouveaumonde.blogspot.com/2021/0
8/ingredients-du-pfizer-karen-kingston.html

W szczepionkach COVID-19
znajdują się 4 pegylowane nanocząstki lipidowe (PEG = glikol polietylenowy):
Lipid cholesterolowy umożliwia transport składników szczepionki we krwi
Fosfolipid przylega do błony komórkowej, dzięki czemu jest przepuszczalny
Jonizujący lipid zapewnia dodatni ładunek jonowy,
dzięki czemu mRNA może dostać się do komórki

MRNA jest bardzo niestabilny, więc potrzebuje ,,biosfery",
aby go chronić, dopóki nie wejdzie do komórki -
zapewniają to nanocząsteczki lipidów i tlenek grafenu,
jest doskonałym przewodnikiem energii elektrycznej
i może pomieścić pole magnetyczne

Tlenek grafenu nie jest wymieniony w zgłoszeniach patentowych,
ponieważ a) jest toksyczny dla ludzi
i b) jest głównym składnikiem hydrożelu,
który może być używany do łączenia mózgu z komputerem
i systemu dostarczania leków itp , chociaż Kingston zauważa,
że nie jest to możliwe " z tą serią [szczepionek] " ponieważ
,,przyspieszyli to" i ,, zobaczyli , że za wcześnie się umiera"

Tlenek grafenu w szczepionkach
jest naładowany neutralnie (nieaktywny),
ale jeśli zostanie naładowany dodatnio,
np przez promieniowanie elektromagnetyczne
(częstotliwość radiowa, urządzenia bezprzewodowe,
sieci bezprzewodowe, takie jak 5G itp.), zniszczy wszystko,
z czym się zetknie i w związku z tym może spowodować duże szkody
i śmierć w zależności od jego ilości w ciele i miejsca, w którym się znajduje

po kolejnych ,,szczepionkach" przeciw COVID-19
zwiększa się ilość tlenku grafenu w organizmie

w badaniu na myszach 80% zmarło w ciągu 24 godzin,
a reszta zmarła w ciągu następnych kilku dni
__
__

https://youtu.be/a8PPiwx2lYc
Ballerina from Palestine could not resist
the melody of a street musician in Italy
https://youtu.be/lSLR6uKTZX4

We must be free
To teach our children
Make a world
that we can live in
https://youtu.be/W3p823jCoGY
_________________________________

( i tym sposobem ) odnajduję się
w niedzielę (o; dnia siódmego ? ;o)
jeszcze w pościeli z moją zaKochaną
smacznie - sprawiedliwie - śniącą

Ludovico Einaudi -
Life (Live At Fabric, London/2013)
https://youtu.be/eAabYRK2cdg
___________________________

we have a dream, a song to sing
https://youtu.be/0wxjb397lyk?t=6

(o: itd :o)

3. Data: 2021-09-20 00:35:20

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/pNhPXuU9SP8
Sweet child in time, you'll see the line
Line that's drawn between good and bad
https://youtu.be/NH-esEp5zSc
____
____

Amerykański historyk:
Poufne akta CIA ujawniają
amerykańskie ataki bakteriologiczne
podczas wojny koreańskiej (WYWIAD)

http://french.news.cn/2021-09/19/c_1310196597.htm

raport Międzynarodowej Komisji Naukowej (ISC)
do zbadania faktów wojny bakteryjnej w Korei i Chinach,
a także zeznania 25 amerykańskich pilotów.

,,CIA opublikowała setki wcześniej tajnych dokumentów
znalazłam około 20 ( które odnoszą się do wojny biologicznej ) "

______________________

cdn :

! ! !

18 październik 2019, październik

! ! !

https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/
https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/sce
nario.html

The Event 201 scenario
symuluje wybuch nowego koronawirusa
odzwierzęcego przenoszonego z nietoperzy na świnie na ludzi,
który ostatecznie staje się skutecznie przenoszony z człowieka na człowieka,
prowadząc do poważnej pandemii. Patogen i choroba, którą powoduje,
są w dużej mierze wzorowane na SARS,

Chociaż na początku niektóre kraje są w stanie go kontrolować,
nadal się rozprzestrzenia i jest ponownie wprowadzany,
a ostatecznie żaden kraj nie jest w stanie utrzymać kontroli.

W miarę kumulacji przypadków i zgonów
konsekwencje gospodarcze i społeczne stają się coraz bardziej dotkliwe.

Scenariusz kończy się z 65 milionami zgonów
dopóki nie zostanie wynaleziona skuteczna szczepionka

! ! !

18 do 27 października 2019 w Wuhan w Chinach

! ! !

7. Światowe Wojskowe Igrzyska Sportowe

https://pl.wikipedia.org/wiki/Światowe_Wojskowe_Igrz
yska_Sportowe_2019

USAńcy ( słabi ) nie przylecieli tam po medale

! ! !

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19

! ! !

wydarzenia po zamknięciu
wielkiego wojskowego laboratorium biologicznego
w Fort Detrick - Maryland (o; to też przypadek ;o)

https://fr.wikipedia.org/wiki/Fort_Detrick
https://es.wikipedia.org/wiki/Fort_Detrick
https://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Detrick

https://youtu.be/leZV55WvOmM
https://youtu.be/bnkxMiEKlWI

_______________________

tradycja :

z Angli parchy ( i ich wierni - wielbiciele )
dali Indianom koce zarażone ospą itp
tych którzy przeżyli wyMordowali
upokażali najpokorniejszych
w rezerwatach itp . . . itd
_____________________________________

teraz :

https://pl.wikipedia.org/wiki/I_ty_zostaniesz_Indian
inem_(film)

(o; I ty zostaniesz Indianinem ;o)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_Świat

( tym razem ) w globalnej depopulacji

bo " Nowy Świat " nie wystarcza już
(o: kowidiotom itp zielonym ciotom :o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Je_suis_Charlie

dziś chyba zaczynamy , wracać do siebie
do naszego himalajskiego Murowańca , itd
uGościć ( nie tylko ) tych którzy nas gościli .
bo z nami -> u nas ( inspiracja -> feng shui )
Życiowa siła / istota rozwija się udziela , itd
[o; jak ( kiedyś ) w Paryżu impresjonizm ? ;o)
zaczyna się Coś niepowtarzalnie fajnego , itd

https://youtu.be/qdoSy4ROZpg

Rozmawiamy całymi nocami
( I latamy skrzydło przy skrzydle )
Zadaję pytania , a oni znają odpowiedz
Nie znam słów , aby opisać to co czuję
( Wznosimy się coraz wyżej ) . . .

4. Data: 2021-09-29 23:31:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> (o; to by było znęcanie się na boukun'ie ! ;o)
> wyGodniej żałować że u Makreli nie był godny
> być ( schlachten ) jak szwaby , się poWyżywać :

A kto ten ,,konkurs" organizuje? No Żydzi. Trudno, żeby Polska w ich
konkursiku nie ,,wygrała" - Żydki dają nam w nim fory jak cholera ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Tęsknię za Tobą cbnecie!
et au milieu coule un pays ?
(o; za garść dolarów ? ;o)
imperium bez imperializmu
(o; wszyscy zaszczepieni - wszyscy chronieni ;o)