,,Polski antysemityzm????"

1. Data: 2018-02-25 10:05:44

Temat: ,,Polski antysemityzm????"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.niezalezna.pl/215779-zydzi-uciekaja-z-franc
ji-narasta-tam-fala-antysemityzmu-atakuja-nawet-dzie
ci

http://m.niezalezna.pl/215399-szokujace-wyznanie-mer
kel-w-niemczech-zydzi-nie-mogliby-dzis-funkcjonowac-
bez-ochrony-policji

--
XL

2. Data: 2018-02-25 12:07:50

Temat: Re: ,,Polski antysemityzm????"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-25 o 10:05, XL pisze:

> http://m.niezalezna.pl/215399-szokujace-wyznanie-mer
kel-w-niemczech-zydzi-nie-mogliby-dzis-funkcjonowac-
bez-ochrony-policji

"wyraziła ból z powodu nawrotu nienawiści do Żydów w jej własnym kraju"

To tak jak u nas. I nie tylko do Żydów. Tyle że u nas rządzący nie mają
nawet przyzwoitości, żeby to otwarcie przyznać. Za bardzo boją się Putina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-02-25 13:20:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> nawet przyzwoitości, żeby to otwarcie przyznać. Za bardzo boją się Putina.

Musiała. Bo to u nich tak masowe i otwarte zjawisko, że jeśli by o tym
nawet nie wspomniała, to już zakrawałoby na jawne poparcie.
Żydzi u nas jakoś nie chodzą kanałami, ich przybytki nie muszą być
obstawione przez policję i wojsko 24 h na dobę - a pyszczą najbardziej.
Polska ZAWSZE była dla nich tolerancyjna i to się ZAWSZE na Polsce mściło i
mści jak widać nadal :->

--
XL

4. Data: 2018-02-25 13:22:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

kel-w-niemczech-zydzi-nie-mogliby-dzis-funkcjonowac-
bez-ochrony-policji

> Musiała. Bo to u nich tak masowe i otwarte zjawisko, że jeśli by

jeśliby

> [...]
> Polska ZAWSZE była dla nich tolerancyjna i to się ZAWSZE na Polsce mściło i

J.w.

--
XL

5. Data: 2018-02-25 16:55:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-25 o 13:20, XL pisze:

kel-w-niemczech-zydzi-nie-mogliby-dzis-funkcjonowac-
bez-ochrony-policji

> Musiała. Bo to u nich tak masowe i otwarte zjawisko,

To tak jak u nas. Jesteś tego najlepszym przykładem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-02-25 17:17:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

kel-w-niemczech-zydzi-nie-mogliby-dzis-funkcjonowac-
bez-ochrony-policji

> To tak jak u nas. Jesteś tego najlepszym przykładem.

Wiedziałam, że jestem zjawiskiem - ale na pewno nie masowym!!! Jestem
jedyna i niepowtarzalna!
LOL

--
XL

Dziecięce konkursy piękności.
Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Kto zabijał w Katyniu?
Nie chciałem być rasistą
To jak to w końcu było...