Pomidory

1. Data: 2004-08-17 10:43:56

Temat: Re: Pomidory
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Witam,
>
> Tym razem mam multum świeżych, wiejskich pomidorów(malinówki). Co można z
> nimi zrobić oprócz pomidorowej, salsy, gaspacho, koncentratu i sałaki z
> cebulką?

ja bym zrobil gar prawdziwego sosu pomidorowego, przelalbym do
mniejszych pojemnikow i zamrozil
a potem wykorzystywal a to jako gotowe danie (np. do makaronu) a to jako
polprodukt (np. do muli w sosie pomidorowo-czosnkowym czy spagetti
bolognese)

wiku

1. Data: 2004-08-21 10:58:27

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio przygotowalam pomidory faszerowane salatka jarzynowa - pycha
pomidory przekrawasz na pol, lyzka drylujesz srodek i zostaja ci takie
"lodeczki" i nadziewasz je salatka jarzynowa. Usuniete czesci idealnie
nadaja sie na jajecznice z pomidorami :-)
Mozna faszerowac pieczekami, cebulka i srodkiem pomidorkow, posypac serem i
zapiekac :-)

Pozdrawiam,
Ewa

Profesjonalny sprzet gastronomiczny