Pomniki

1. Data: 2018-07-29 12:45:13

Temat: Pomniki
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

Po co ludziom pomniki ich idoli, zwłaszcza w miejscach publicznych.

2. Data: 2018-07-29 18:00:16

Temat: Re: Pomniki
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2018 o 11:45, Trybun pisze:
> Po co ludziom pomniki ich idoli, zwłaszcza w miejscach publicznych.

po to zeby zyc

--
gazebo

3. Data: 2018-07-29 18:11:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Po co ludziom pomniki ich idoli, zwłaszcza w miejscach publicznych.

http://www.euroreg.uw.edu.pl/dane/web_euroreg_semina
ry_files/267/spoeczne_funkcje_pomnika_seminarium_eur
oreg.pdf

--
XL

4. Data: 2018-07-29 19:28:10

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.07.2018 um 12:45 schrieb Trybun:
> Po co ludziom pomniki ich idoli, zwłaszcza w miejscach publicznych.

Zapelnia pozniej to muzeum i beda sprzedawali bilety wstepu.

https://tinyurl.com/ybs3jr4n

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2018-07-30 10:06:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-29 o 18:11, XL pisze:

> http://www.euroreg.uw.edu.pl/dane/web_euroreg_semina
ry_files/267/spoeczne_funkcje_pomnika_seminarium_eur
oreg.pdf

Zagadnienie nie dotyczy tego do czego mogą służyć a do czego służą, np w
Polsce. Słyszałeś o ostatnim zdarzeniu? Ludzie dowcipkują że ma powstać
państwowa agencja ochrony pomników L. Kaczyńskiego.

6. Data: 2018-07-30 10:07:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-29 o 19:28, Silvio Balconetti pisze:

> Zapelnia pozniej to muzeum i beda sprzedawali bilety wstepu.
>
> https://tinyurl.com/ybs3jr4n

Na fotkach króluje Lenin. Czy to nie jakiś paradoks - z faceta który
walczył jak nikt inny z kultem jednostki ktoś z uporem maniaka robił i
robi taki kult.

7. Data: 2018-07-30 16:25:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

ry_files/267/spoeczne_funkcje_pomnika_seminarium_eur
oreg.pdf

> Zagadnienie nie dotyczy tego do czego mogą służyć

Mogą służyć, oczywiście, do wielu celów - np. motłoch może traktować
pomniki jako toalety publiczne, trzepaki do dywanów, wieszaki na męskie
genitalia i jako inne, równie przydatne urządzenia - ale tych ,,zastosowań"
oczywiście ,,zagadnienie" raczej nie dotyczy.

> a do czego służą, np w
> Polsce.

SZCZEGÓLNIE w Polsce służą do tego, do czego powinny i to, że motłochowi
tego typu wyższe imponderabilia są zupełnie obce, w najmniejszym stopniu
nie umniejsza ogromnej roli pomników w życiu przeważającej RESZTY
społeczeństwa.

> Słyszałeś o ostatnim zdarzeniu? Ludzie dowcipkują

MOTŁOCH dowcipkuje.

> że ma powstać
> państwowa agencja ochrony pomników L. Kaczyńskiego.

Nasikaj na jakiś jego pomnik. Narzuć na niego dywan i wytrzep. No, dalejże,
opowiedz się wreszcie po tej właściwej stronie :->

--
XL

8. Data: 2018-07-30 16:29:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Na fotkach króluje Lenin. Czy to nie jakiś paradoks - z faceta który
> walczył jak nikt inny z kultem jednostki

Jednostka zerem! - szczegolnie w łagrach tego dobrze uczono ,,jednostki".
Pop...ło Ci się wszystko dokumentnie!

> ktoś z uporem maniaka robił i
> robi taki kult.

Jednostki, które cudem przeżyły łagry.

--
XL

9. Data: 2018-07-30 20:05:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-30 o 16:25, XL pisze:

> [...]
> genitalia i jako inne, równie przydatne urządzenia - ale tych ,,zastosowań"
> oczywiście ,,zagadnienie" raczej nie dotyczy.

Pytanie do tych co je stawiają. Co chcą osiągnąć stawiając autorytet
swojego idola na widok publiczny. A może wcale nie mieli tej persony za
idola że gotowi są jego autorytet wystawiać na osąd tego "motłochu"?

> [...]
> tego typu wyższe imponderabilia są zupełnie obce, w najmniejszym stopniu
> nie umniejsza ogromnej roli pomników w życiu przeważającej RESZTY

Mam idola to uprawiam jego kult na terenie prywatnym. Tu natomiast
terroryści prowokują nim spokojnych ludzi. Aż dziw że jesteś ZA.

> MOTŁOCH dowcipkuje.

Proponuję rzeczowo przeanalizować sytuację o dopiero wtedy ocenić kto tu
jest ten zły.

> Nasikaj na jakiś jego pomnik. Narzuć na niego dywan i wytrzep. No, dalejże,
> opowiedz się wreszcie po tej właściwej stronie :->

Przypominam że za takie coś grożą kary. Aż dziw że są jeszcze ludzie
którzy w drodze skazańca na szafot będą na niego pluć i rzucać kamieniami.

10. Data: 2018-07-30 20:05:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-30 o 16:29, XL pisze:

> Jednostka zerem! - szczegolnie w łagrach tego dobrze uczono ,,jednostki".
> Pop...ło Ci się wszystko dokumentnie!

Jeżeli by to Cię interesowało - Lenin wyraźnie zaznaczył że ma być
pochowany jak normalny człowiek.

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.