Pomoc studia

1. Data: 2001-07-25 15:46:36

Temat: Pomoc studia
Od: "Tomek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekaw czy ktoś z Grupowiczów miał kontakt z wydziałem- Budowa Maszyn
i Lotnictwo na Politechnice Rzeszowskiej, na kierunku-Zarządzanie i
Organizacja w Przemyśle.
Nawiązałbym kontakt z osobą która by była chętna mi pomóc w rozwiązywaniu
zadań- matematyka, fizyka.
Serdecznie poszdrawiam, i wszelkie odpowiedzi proszę na priv, gdyż tej grupy
nie subskrybuję.
c...@i...pl