Pomoc w poszukiwaniach wzorków :o)

1. Data: 2003-04-13 19:34:41

Temat: Pomoc w poszukiwaniach wzorków :o)
Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam takie małe pytanko: Czy ktoś jest może szczęśliwym posiadaczem wzory
któregoś z obrazków umieszczonego pod poniższym linkiem:
http://www.michaelpowellcross-stitch-art.com/General
_Series.htm? Jeden (ten
pierwszy o nazwie "Mini Cottages") już znalazłam, ale może ktoś ma jakieś
inne? Będę wdzięczna za pomoc w poszukiwaniach.
Kaśka "CooK!" (Wrocław)

1. Data: 2003-04-13 19:47:12

Temat: Re: Pomoc w poszukiwaniach wzorków :o)
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś jest może szczęśliwym posiadaczem wzory
> któregoś z obrazków umieszczonego pod poniższym linkiem:
> http://www.michaelpowellcross-stitch-art.com/General
_Series.htm?

Posiadam "Street" oraz "Church" z serii zimowo-bożonarodzeniowej.
Wysyłam na priv.
Pusia

1. Data: 2003-04-13 20:03:37

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiadam "Street" oraz "Church" z serii zimowo-bożonarodzeniowej.
> Wysyłam na priv.

Dzięki Ci dobra kobieto!!! Jesteś boska!!!

Kaśka "CooK!" (Wrocław)

1. Data: 2003-04-15 11:51:32

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buu... widzę że coś nie bardzo ze znalezieniem wzorków do poszukiwanych
przeze mnie obrazków
http://www.michaelpowellcross-stitch-art.com/General
_Series.htm :o((((
Szkoda. Ale nic to, poprostu chyba będę zmuszona zrobić wzorki na bazie tego
co posiadam czyli samych obrazków.
Jak coś mi sie uda jeszcze znaleźć bądź zrobić to dam znać.
A jakby ktoś coś jeszcze wyszukał w sieci to proszę na grupie, na priv albo
via gg dać mi znaka to się odezwę. :o)
Kaśka "CooK!" (Wrocław)
gg#: 3345673

troche linków xxx