Pomocy KRET!

1. Data: 2008-11-11 07:36:43

Temat: Pomocy KRET!
Od: "InWeStOr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
1. Kupiłem 4 szt. odstraszaczy dźwiękowych --- i kopie przy nich ---- kret
wygrał
2. Pułapka rurka --- kret nie wpada pełna ziemi
3. Pułapka metalowa z taką blaszką w środku niestety ryje obok niej i nic
4. Karbid świece i trutki też nic nie dają

Nawet dziś czatowałem na niego od 6.30 rano i się nie pokazał
Załamka

2. Data: 2008-11-11 09:12:43

Temat: Re: Pomocy KRET!
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InWeStOr" nie zna prawd objawionych:

"Jeśli wroga pokonać nie można, to trzeba się z nim pogodzić"

Zdroofka Johnny

3. Data: 2008-11-11 09:21:44

Od: "Waldek" <waldek(wytnij)@dachowka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InWeStOr" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> 1. Kupiłem 4 szt. odstraszaczy dźwiękowych --- i kopie przy nich ---- kret
> wygrał
Kret bedzie chodzil w istniejacych korytarzach przez jakis czas, w koncu
gdzies tam pewnie ma spizarnie. Przy uzyciu odstraszaczy dzwiekowych kret
wynosi sie okolo po 3-6 tygodniach. Trzeba pamietac aby pozniej odstraszacze
rowniez byly wlaczone.
Poz
Waldek

4. Data: 2008-11-11 15:52:21

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InWeStOr" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nawet dziś czatowałem na niego od 6.30 rano i się nie pokazał
> Załamka

Potrzebny stołek i dwa piwa. To działa.

http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2008-11-11 19:07:01

Od: "Andrzej R." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze : Kret Boże stworzonko też chce żyć.
Po drugie : Kiedy zabraknie kreta pojawią się w wielkiej ilości larwy
przepadające za drobnymi korzonkami roślin (a dla kreta taka larwa to
przysmak).
Po trzecie : Kopce zrobione przez kreta to najdoskonalej spulchniona ziemia
z życiodajnej warstwy humusu. Ziemię taką warto zbierać szuflą na taczkę i
wywozić tam, gdzie jest ona (ziemia nie taczka) potrzebna. Wbrew pozorom nie
jest to bardzo uciążliwe.
Po czwarte : Odnoszę wrażenie, że krety wynoszą się z terenu, z którego
zebrano im kopce pozostawiając otwory korytarzy na wierzchu (bez
przysypywania - to w końcu mały otworek w trawniku).
Po piąte : Nikt chyba nie wymyślił skutecznego sposobu na krety.
Po szóste : Przyzwyczaić się do obecności kretów na działce :-)))

Z krecim pozdrowieniem AR

Ps. Z ludowych mądrości wnika, że aktywność kretów zapowiada długą i srogą
zimę (robią godziwe zapasy).

6. Data: 2008-11-11 20:10:30

Od: N1 <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej R. pisze:
> [...]
> wywozić tam, gdzie jest ona (ziemia nie taczka) potrzebna. Wbrew pozorom nie

Zwlaszcza takie kopce ladnie wygladaja na srodku wypielegnowanego
trawnika ...

7. Data: 2008-11-11 21:43:08

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwlaszcza takie kopce ladnie wygladaja na srodku wypielegnowanego trawnika

Trzeba nauczyć się współżyć z naturą. Wypielęgnowany trawnik nie zawsze
znaczy piękny;), a chociaż niektórzy są gotowi trawę malować;))

Krzysiek

8. Data: 2008-11-11 22:43:42

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InWeStOr" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> 1. Kupiłem 4 szt. odstraszaczy dźwiękowych ...
==============
Już to przeszedłem. Odstraszacz dźwiekowy chętnie odstapię za godziwą cenę
następnemu naiwnemu :) Nauka musi kosztować.
Obecnie jestem na etapie wypłukiwania kretów. Czekam jak zaczyna kopać (3-4
piwa) i uruchamiam myjkę ciśnieniową. 1:3 udaje się wypłukać. Wyskakuje z
nory i trzeba go szybko złapać. Potem wynosze go do sąsiada, który ma dużą
nieogrodzona działkę... (wieczorem). Teraz wynoszę dalej, bo podejrzewam, że
wracały. Juz zaczynałem je poznawać po ryjku...:) Jeden mnie ugryzł, jak go
pokazywałem wnukowi.
Pozdrowienia
Jan
PS. Podobno skuteczne są amerykańskie rakiety do niszczenia schronów.
PS2. W tym roku krety robia kopce z których nie ma korytarza w dół. Jest
zatkany bardzo mocno ubita ziemią. Chyba zima będzie ciężka

9. Data: 2008-11-12 08:52:54

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej R." wrote...

> [...]
> wierzchu (bez przysypywania - to w końcu mały otworek w trawniku).
> Po piąte : Nikt chyba nie wymyślił skutecznego sposobu na krety.

Powyższe punkty są sprzeczne, a prawdziwy jest punkt piąty :)
Można co najwyżej nieco zmniejszyć aktywność kretów, jeśli się im
teren podoba to nie ma na nie sposobu, tak wynika z mojej przegranej
wojny z kretami - ja mam krety nawet we własnej piwnicy - podkopały
się pod fundamentem, a że w piwnicy mam tylko ubitą ziemię to
poszalały sobie, tzn. ziemia już nie jest ubita :) Mam cały
zwierzyniec w tej piwnicy, jeże, krety i koty! Zdecydowanie łatwiej
jest pozbyć się myszy z domu niż kretów z ogrodu!
A.

10. Data: 2008-11-12 21:36:30

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InWeStOr" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet dziś czatowałem na niego od 6.30 rano i się nie pokazał
> Załamka

A powiedziałeś mu że jest czas przestawiony ???
Najwyraźniej on kopie po staremu :-)

Pozdrówki - Jagoda

Jakie smaczne odnmiany wisni
odnosnie jakichkolwiek spotkan
moze ktos bedzie w najblizszym czasie chrzcic dziecko
KIDNAPERZY
jaka jabłonka?