Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...

21. Data: 2005-08-02 22:09:22

Temat: Re: Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...
Od: "Maciej Muran" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał
> filetów świeżych to na pewno nie kupisz, świeże śledzie
> sprzedawane są całe, co najwyżej patroszone, ale nie koniecznie,

W sklepie niedaleko prawie codziennie są dostępne tuszki śledziowe,
czyli jak rozumiem śledź patroszony. Wygladają normalnie...
Warszawa - Saska Kępa.

--
Maciek.

22. Data: 2005-08-02 22:23:41

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Aug 2005 13:17:09 +0200, "Basia" <b...@o...pl> wrote:

>ale jakie śledzie chcesz piec - surowe czy te marynowane? Marynowanych
>pieczonych nawet nie probuje sobie wyobrazic;-)

Ale pieczone marynowane to juz sie da.

--
Darek

23. Data: 2005-08-03 06:19:54

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko jest w miarę smaczne, ale wczoraj mnie dobiło ! Mam jeść
śledzie -
> według diety marynowane w zalewie octowej, a ja nie potrafię sobie
wyobrazić
> śniadania złożonego ze śledzi w occie i kawy ...
>
> Może ktoś ma jakiś fajny przepis?
> Smażenie odpada, śmietana, ziemniaki tak samo ... :(
>
> dziękuję za pomoc i za wszelkie pomysły
>
> Ewa
>
> --
Pozdrawiam Moja Mamcia składa przepyszne sałatki se śledzi solonych.
Wymoczone i pokrojone w kostkę, zalewa oliwą, dodaje do tego trochę przypraw
(wg uznania), cebulkę i kolorową paprykę. Jak postoi 24 godz. to niebo w
gębie .
Jacenty

24. Data: 2005-08-03 06:32:47

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@o...pl napisał(a):

> A więc :)
>
> To dieta wysokobiałkowa i niskowąglowodanowa rozpisana mi przez dietetyczkę
> panią doktor Monikę Stołyhwo-Gofron z Gdańska.

to ja rowniez uprzejmie poprosze na v...@i...pl

Z takich diet przeszlam kopenhaska - ale "dalam ciala" i rzucilam sie potem
na potrawy maczne, chcialabym sprobowac czegos innego

Zdroweczki
Hania

25. Data: 2005-08-03 06:43:23

Temat: Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ... - dzień później
Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

A więc słuchajcie - pojechałam wczoraj do znajomego sklepu rybnego w Gdańsku i
co? Nakupiłam świeżych śledzi wypatroszonych, bez łebków i patrzących szkliście
oczu! Bosko - prawie nie było widać, że to ryba ;)

A w domu upiekłam je w naczyniu żaroodpornym na oliwie w czosnku, cebuli i
rozmarynie! I wiecie co? Ta dieta mi się coraz bardziej podoba ! :-D
Chociaż ze względu na czosnek nie wiem czy aż tak bardzo podoba się moim
kolegom z pokoju w pracy ... ;)

Tak więc da się - palce liżę i polecam :)

A dla tych, którzy chcieliby dietę na priva - jak najbardziej prześlę, ale nie
dzisiaj - niestety nie mam tego w wersji elektronicznej, a kartki z 2
pierwszych tygodni mam w domu. Postaram się jutro :)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję :)

Najedzona śledziami Ewa

26. Data: 2005-08-03 11:25:21

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dco0jk$9un$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: maf <m...@a...alpha.pl>
Było:
> Gdyby natomiast dietetyczce chodzilo o duzo bialka i
> duzo tluszczu to sery spelniaja ten warunek, a z ryb wegorz
> wedzony lub makrela wedzona.

Podejrzewam, że istotna jest też przyswajalność różnych składników z
wybranego jedzenia. Może z tym śledziem to chodzi o żelazo w takim samym
stopniu jak o "oktany" ;-)

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Co można zrobić z papryki?
Bardzo smaczny soczek cioci Zosi
Sokowirowka wybor
zapiekanka z cukinii - nie wyszła, jakiś pomysł ?
Co to za nożyk?