Pomocy - problem z oknem

1. Data: 2012-04-26 18:28:25

Temat: Pomocy - problem z oknem
Od: "Ewelina" <E...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc.
Moje okno jest takie, że można je otwierać
z boku, odchylać w pionie i rozszczelniać.
Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam
to tak niezgrabnie, że teraz nie jest ani otwarte
bokiem ani odchylone. Nie mogę go także
zamknąć.

Co mogę zrobić sama, bez narzędzi?

Pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2012-04-26 20:48:47

Temat: Re: Pomocy - problem z oknem
Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewelina" <E...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> z boku, odchylać w pionie i rozszczelniać.
> Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam
> to tak niezgrabnie, że teraz nie jest ani otwarte

Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie
jeden raz tak miałem.

3. Data: 2012-04-27 10:01:38

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 26 Apr 2012 22:48:47 +0200 osobnik zwany Andy Niwinski
wystukał:

> [...]
> Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
> pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem.

na środku przy klamce od wewnątrz jest taki mały dynks.
trzeba go poruszać to odblokuje klamkę

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2012-04-27 12:52:00

Od: "Ewelina" <E...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
> pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie
> jeden raz tak miałem.
Tak dzisiaj zrobiłam i zaskoczyło łatwiej niż myślałam.
A wczoraj nie szło.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewelina

Niebezpieczne związki.
Masz kredyt we frankach?
Działka rekreacyjna i usytuowanie budynku
Za energię jak za złoto.
zawór napełniający