Pomóżcie - gdzie znajdę taką, albo bardzo podobną mozaikę ceramiczną ?

1. Data: 2008-01-25 08:12:00

Temat: Pomóżcie - gdzie znajdę taką, albo bardzo podobną mozaikę ceramiczną ?
Od: xEM <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może ktoś miał okazję coś podobnego oglądać i wie, który producent
płytek ceramicznych ma tego typu mozaikę w swojej ofercie. Interesuje
mnie dokładnie taki kolorek, czyli mieszane płyteczki w kolorze rdzy,
czy też cegły. Pliz pomóżcie.
Z góry dziękuję za pomoc :)

2. Data: 2008-01-25 08:15:22

Od: xEM <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałe dodać linka :)
O takie coś mi chodzi:
http://www.kuchnie.apartamenty.pl/produkty/img22_1b.
jpg
http://www.kuchnie.apartamenty.pl/produkty/img22_2b.
jpg

3. Data: 2008-01-25 08:56:22

Od: Wojtek Mantewka <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

xEM pisze:
> Zapomniałe dodać linka :)
> [...]
w Warszawie na Bartyckiej jest specjalny sklep z mozaikami, sprawdź też
http://www.investdecor.pl/kafelki/mozaiki.html
wm

4. Data: 2008-01-25 13:12:55

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Mantewka" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> w Warszawie na Bartyckiej jest specjalny sklep z mozaikami,
O! Mogę prosic o dokładniejsze namiary? Bo praktycznie cała Bartycka to
jeden wielki market z materiałami budowlanymi i wykończeniowymi, więc trafić
konkretny sklep może być ciężko

5. Data: 2008-01-25 18:30:56

Od: tombata <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 09:12, xEM <x...@g...com> wrote:
> [...]
> płytek ceramicznych ma tego typu mozaikę w swojej ofercie. Interesuje
> mnie dokładnie taki kolorek, czyli mieszane płyteczki w kolorze rdzy,

nie wiem ,który producent, ale podobne tylko zielone i biało-szare
widziałam na http://projektykuchni.wordpress.com
to jest chyba biuro projektowe. Zadzwoń do nich albo wyslij maila,
może będa wiedzieć.

6. Data: 2008-01-25 18:42:06

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płytek ceramicznych ma tego typu mozaikę w swojej ofercie. Interesuje
> mnie dokładnie taki kolorek, czyli mieszane płyteczki w kolorze rdzy,

Witam,

podobne płytki tylko zielone i biało-szare widziałam na
http://projektykuchni.wordpress.com to jest chyba biuro projektowe,
zadzwoń do nich albo wyślij maila, może powiedza gdzie to kupić.
a całe białe widziałam leroy merlin

7. Data: 2008-01-25 19:08:35

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xEM" <x...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
[...]

W salonie z kafelkami w Katowicach istnieje możliwość zamówienia mozaiki z
kafelek. Może w ten sposób do tego podejść. Robią różne ksztalty kosteczek.

Pozdrawiam,
Akna

8. Data: 2008-01-25 19:44:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałe dodać linka :)
> [...]

Witaj !!! ze zdjęcia to może być Ceramika PAradyż lub Jasba. Jeśli Jasba to
możesz ją porównać tu - http://www.lazienki.pl/oferta.php?
kolekcja=42&tryb=produkty , a jeśli PAradyż, to po prostu wejdź na stronę
producenta i tam odnajdziesz adres gdzie tę mozaikę dostaniesz. Na bartyckiej
w co drugim sklepie z płytkami ;)

9. Data: 2008-01-28 11:28:43

Od: xEM <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 20:08, "Akna" <a...@s...pl> wrote:
> [...]
> kafelek. Może w ten sposób do tego podejść. Robią różne ksztalty kosteczek.

A konkretnie, to w którym salonie? Znam TTW Opex na Roździeńskiego.
Czuje jednak, że takie robienie mozaiki na zamówienie będzie słono
kosztować :/

10. Data: 2008-01-28 13:19:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xEM" <x...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

http://www.soga.pl/ - mają również punkt w TTW, może o tym myślałaś.

> Czuje jednak, że takie robienie mozaiki na zamówienie będzie słono
> kosztować :/

Za dwanaście kwadratów 10x10cm wycinanych z dużych płytek zapłaciłam parę
lat temu ok. 200zł, śmiem przypuszczać, że mozaika raczej będzie tańsza, ale
co szkodzi zadzwonić i zapytać? :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..
Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?
jak współpracuje bateria termostatyczna