Pomozcie, prosze

1. Data: 2001-02-26 10:55:34

Temat: Pomozcie, prosze
Od: "maja" <k...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich w ten mrozny poniedzialek !!!
i prosze o helpa !!!!!

Pomimo szalejacej zarazy siedzacej w miesie nie moglam sie oprzec i kupilam
dwa piekne kawalki miecha na steki. Kupic kupilam, ale.....co dalej ???
Jak zawsze robie stek wychodzi mi cos co wyglada ok, jednk w smaku jest
jedalne ale nie do konca. W kazdym badz razie nie jest takie jak byc
powinno. Prosze wiec, moze ktos ma jakie sugestie ???
Czytalam juz mase rzeczy na temat przyzadzania stekow, rozne wersje, ale
jakos mi nie idzie. Poradzcie wiec cos, bo inaczej miesko wyladuje w
zamrazalniku.
z gory ogromne dziekuje
maja