Pomyłka czy nie pomyłka?

1. Data: 2015-06-27 14:18:56

Temat: Pomyłka czy nie pomyłka?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Idziemy na dyskotekę w mieście, tłum ludzi, kobiet i mężczyzn....i wyrywamy panienkę,
gorącą sukę w naszych oczach, pakujemy razem się do samochodu no i buzi , buzi ....
tak się liżemy i macamy, ręka coraz niżej , a tu panienka ma grubego kutasa. No można
wjebać się w szok. Ktoś powie pomyłka. Ale ktoś inny że nie pomyłka, bo ktoś jak jest
mięśniak napinający się męskością, już ma problemy z tą że męskością, bo może ukrywać
inne skłonności i nie przypadkowo zaprosił tranzystora do samochodu, aby zrealizować
pedalstwo?

2. Data: 2015-06-27 15:11:30

Temat: Re: Pomyłka czy nie pomyłka?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/27/2015 02:18 PM, Penetrator pisze:
> [...]
męskością, bo może ukrywać inne skłonności i nie przypadkowo zaprosił tranzystora do

mie jestem przekonany czy to pedalstwo jest :]

--
gazebo

3. Data: 2015-06-27 15:50:31

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
samochodu, aby zrealizować pedalstwo?

mie jestem przekonany czy to pedalstwo jest :]

Pedalstwo z ograniczoną odpowiedzialnością, bo czy normalni ludzie nie odróżniają
tranzystora ( faceta w sukience) od kobiety? Niby to kobieta bo w sukience ale
zaprasza się faceta by go złapać za kutasa. Gdyby homoseksualistów poprzebierać w
baby na paradzie, to księża i kibole, głęboko by byli przekonani że to kobiety,
chociaż na ludzi z boku to by były przebierańcy, ale kibole i księża by widzieli
kobiety aby w ukryciu złapać za stojącego kutasa i połknąć z uwielbieniem, pedalstwo.

4. Data: 2015-06-27 16:32:03

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/27/2015 03:50 PM, Penetrator pisze:

> Pedalstwo z ograniczoną odpowiedzialnością,

e tam, pedalem jest ten, ktoren obciaga a nie ten, ktoremu obciagaja

--
gazebo

5. Data: 2015-06-27 17:20:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo

> Pedalstwo z ograniczoną odpowiedzialnością,

e tam, pedalem jest ten, ktoren obciaga a nie ten, ktoremu obciagaja

Acha czyli jak ci facet ciągnie to pedałem nie jesteś, bardzo ciekawe, bo normalnie
to ten
co mu ciągną jest dominującym pedałem.

6. Data: 2015-06-27 17:58:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mmmc2f$5u5$1@dont-email.me...

> e tam, pedalem jest ten, ktoren obciaga a nie ten, ktoremu obciagaja

Nie wiem czy nie jesteś odosobniony w tej opinii.

A co do głównego pytania to sądzę że faceci chcący zmienić
płeć robią to z powodu tego, że nie tylko czują się kobietami co
dlatego że właśnie ich męska płeć nie jest wyraźnie wykształcona
(zmiany hormonalne w łonie ich matki) a więc niewiele im
w gruncie rzeczy trzeba aby stać się kobietą. Wnioskowałbym
że przy jakiejś tam dawce alkoholu osłabiającej czujność
faceta i przy jego determinacji na złowienie "ciała" na dyskotece
łatwo będzie o prawdziwą pomyłkę - tak mi się wydaje.

7. Data: 2015-06-27 19:02:40

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mmmc2f$5u5$1@dont-email.me...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nie, tranzystory to mózg faceta uwięziony w ciele kobiety i na odwrót, więc mają
prawo doprowadzić do spójności cielesnej. Ale jest jeszcze transgenderyzm, czyli
chwilowej przejścia a nie ma potrzeby na stałe.
A mnie się nie wydaje że pomylić tranzystora będąc pod wpływem nawet, tu działa
raczej nieświadoma skłonność. To mi się potwierdza, na trasnpoting był taki moment i
wiadomo dlaczego facet był agresywnym frustrującym socjopatą i miał dziwne tendencje
do podrywania super lasek trazystorów co z wielkim wrzaskiem się przekonywał
inflagranti. Na wątku gdzie kibol zgwałcił trazystora, też to widać, ukryty pedał
który mógł wreszcze zrealizować pedalstwo pod przykrywką że niby to kobieta.

8. Data: 2015-06-27 19:06:10

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/27/2015 o 05:58 PM, Pszemol pisze:

> [...]
> faceta i przy jego determinacji na złowienie "ciała" na dyskotece
> łatwo będzie o prawdziwą pomyłkę - tak mi się wydaje.

zgadza sie, a zmiany plci nie robi sie z powodu focha

--
gazebo

9. Data: 2015-06-27 19:07:17

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/27/2015 o 05:20 PM, Penetrator pisze:
> [...]
>

> Acha czyli jak ci facet ciągnie to pedałem nie jesteś, bardzo ciekawe, bo normalnie

ciagnie i ciagnie i wyrwac nie moze

--
gazebo

10. Data: 2015-06-27 19:18:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 06/27/2015 o 05:20 PM, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
ciagnie i ciagnie i wyrwac nie moze

--
gazebo

A wiesz ja kiedyś oglądałem film jak facet sam siebie zapłodnił i urodził sobie
dziecko. Chodziło o podróże w czasie i na początku mamy kobietę, która lubi chłopięce
zachowania, spotyka faceta, który jej robi dzidziusia i podczas porodu komplikacje,
bo narządy kobiece były wątłe i amputowali po porodzie i przywrócili męskie. Ten
właśnie mężczyzna wraca w czasie i sam siebie zapładnia będąc kobietom jeszcze,
strasznie pokręcone ale ciekawe. Bo wraca kilka razy i w różnym czasie do siebie tak
naprawdę, nieraz nieświadomego pewnych wydarzeń.

Zgwałcony(a) w trakcie zmiany płci
Muzycy mówiący jak jest...
Czasem i ksiądz coś mądrego powie...
Mądry sędzia