Pomysł na...

1. Data: 2006-03-16 14:51:43

Temat: Pomysł na...
Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!

Mam takie oto pytanie, czy można coś zrobić z ok. 1,5 motka (no może 1,7)
włóczki typu Pearl?? Jak tak to może Wy macie jakiś pomysł co można zrobić
z tak niewielkiej wszakże ilości włóczki... Liczę na waszą pomoc bo mi
chyba brak inwencji twórczej ;).

Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2006-03-16 17:12:34

Temat: Re: Pomysł na...
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie oto pytanie, czy można coś zrobić z ok. 1,5 motka (no może 1,7)
> włóczki typu Pearl??

Może kapelusz, czapeczkę, torebkę? Ja robiłam kapelusz szydełkowy dla córki.

Pozdrawiam
KwasiaKC

3. Data: 2006-03-16 19:46:14

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włóczki typu Pearl?? Jak tak to może Wy macie jakiś pomysł co można zrobić
> z tak niewielkiej wszakże ilości włóczki... Liczę na waszą pomoc bo mi

Wystarczy na sweterek dla 2-latka
Dorfi

4. Data: 2006-03-16 20:00:45

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym kapelusikiem czy torebką to dobry pomysł... Ze sweterkiem też, tylko
dwulatka nie mam skąd wziąść :D .... Chyba spróbuję w końcu torebkę
wydziergać :)

5. Data: 2006-03-18 22:56:18

Od: "krzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym kapelusikiem czy torebką to dobry pomysł... Ze sweterkiem też, tylko
> dwulatka nie mam skąd wziąść :D .... Chyba spróbuję w końcu torebkę
> [...]
możesz jeszcze z takiej ilości włóczki zrobić fajne etui na telefony kmórkowe

xxx szukam baby
Popatrzcie co znalazlam
poszukiwany anioł struż
xxx krajobraz :))