Pomysl na sufit podwieszany - ocencie

1. Data: 2004-07-04 12:12:38

Temat: Pomysl na sufit podwieszany - ocencie
Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Taki nas naszedl pomysl na podwieszany sufit i oswietlenie pokoju
jednoczesnie:

Na srodku pokoju zrobimy obnizenie sufity o jakies 10cm w proporcjach
takich samych jak ma sam pokoj - czyli prostokat w prostokacie. Cos jak
ponizej:

+---------------------------------+
| |
| |
| +----------------+ |
| | | |
| | Lampa | |
| | | |
| +----------------+ |
| |
| |
+---------------------------------+

I teraz mamy dwie koncepcje:

1) Pomalowac te czesci pionowe (te co maja 10cm wysokosci) na kolor taki
jak dwie krotsz sciany (czyli mniej wiecej bordowy).
2) W czesciach pionowych zamontowac oswietlenie jarzeniowe z mlecznymi
szybami tak zeby swiecily rownolegle do powierzchni sufitu.

-----------------------------sufit------------------
---------
| OO
| OO <- jarzeniowka
-------------------------+
Lampa

No i teraz problem mamy, bo wyobrazam sobie jak to bedzie swiecilo, ale
czy to bedzie dobrze wygladalo? :)
Oczywiscie oswietlenie lampa w dol i to jarzeniowe bedzie niezalezne -
kazde z nich bede mogl wlaczyc osobno.

Ocencie ten pomysl - moze ma jakies powazne wady albo wprost przeciwnie?

pozdrawiam

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

1. Data: 2004-07-04 17:50:26

Temat: Re: Pomysl na sufit podwieszany - ocencie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.07.2004 14:12, Użytkownik Krzysztof Gmyr napisał:

> [...]

> kazde z nich bede mogl wlaczyc osobno.
>
> Ocencie ten pomysl - moze ma jakies powazne wady albo wprost przeciwnie?

Sprawdź
http://tinyurl.com/3h67e

oraz

http://tinyurl.com/35q3a

Myślę, że część Twoich wątpliwości się rozwieje.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-07-05 18:17:11

Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie w...@N...net napisal...
> Sprawdź
> http://tinyurl.com/3h67e
>
> oraz
>
> http://tinyurl.com/35q3a
>
> Myślę, że część Twoich wątpliwości się rozwieje.

Dzieki,

w koncu zassalem program DIALux + biblioteki lamp i zrobilem symulacje.
Podoba mi sie to, co wymyslilem :)
Teraz wpadlem w trans i sprawdzam po kolei wszystkie pomieszczenia -
czuje, ze bede mial troch roboty przy montazu lamp ;)

--
Krzysztof Gmyr

lodowka INDESIT
Stara emulsja - jak usunac ?