Ponownie pytanie dot. trawnika

1. Data: 2000-05-28 21:23:20

Temat: Ponownie pytanie dot. trawnika
Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Okolo dwoch tygodni temu zaklozylismy trawnik. W kilku miejscach trawa
wyrosla na wys. 4 cm. Na pozostalej czesci wyrosly tylko chwasty, przede
wszystkim osty.
Mam pytanie, czy chwasty lepiej wyrwac (jest ich sporo) czy moze
moglabym potraktowac je jakims odpowiednim srodkiem. Slyszalam o kilku,
ale nie wiem czy moge ktorys z nich zastosowac w tej chwili, kiedy
wiekszosc nasion nie zaczela jeszcze kielkowac?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Agnieszka

P.S Czy ktos z grupowiczow orientuje sie, ile kosztuje trawnik rolowany?
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl
www : kaja.topnet.pl

2. Data: 2000-05-29 08:51:01

Temat: Re: Ponownie pytanie dot. trawnika
Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <3...@p...com>...
> [...]
>ale nie wiem czy moge ktorys z nich zastosowac w tej chwili, kiedy
>wiekszosc nasion nie zaczela jeszcze kielkowac?
Jak go tak od razu potraktujesz to sie mozesz z nim pozegnac...mloda trawa
nie jest odporna...ja ci radze raczej sie troche poschylac...ja w kwietniu
poswiecilam na to tydzien.... pozdrawiam, Monika

3. Data: 2000-05-30 04:54:18

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" <a...@p...com> napisal w wiadomosci
> Mam pytanie, czy chwasty lepiej wyrwac (jest ich sporo) czy moze
> moglabym potraktowac je jakims odpowiednim srodkiem.

Tak jak pisala Monika, lepiej nie pryskac zbyt wczesnie.
Wyrywac, zreszta, tez nie. Duże korzenie powodują powstawanie małych
łysinek.
Lepiej wycinać nożem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to