Popadało...

1. Data: 2009-11-12 11:05:46

Temat: Popadało...
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będą Wam dobrze kwiatki rosły :-)

2. Data: 2009-11-12 17:34:29

Temat: Re: Popadało...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 12:05:46 +0100, Agent 0700 napisał(a):

> Będą Wam dobrze kwiatki rosły :-)

Uhmmm, moje aż się rwą...
:-/
--

Ikselka.

3. Data: 2009-11-12 17:38:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhmmm, moje aż się rwą...

Tak,u mnie biały ciemiernik zakwitł.
mirzan

4. Data: 2009-11-12 19:29:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 18:38:47 +0100, mirzan napisał(a):

> Tak,u mnie biały ciemiernik zakwitł.
> mirzan

Moje się rwą w piwnicy - oleandry i inne tarasowe w donicach...
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-12 20:33:57

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje się rwą w piwnicy - oleandry i inne tarasowe w donicach...

Mój oleander zwariował, kwitnie jak oszalały. Nie ma pędu, który nie miałby
kwiatostanu. Fenologiczne pory roku ma w nosie. Jutro wyląduje w jasnym holu
budynku użytecznosci publicznej bo wygląda na to, że kwitł będzie co
najmniej do lutego. Kwitnienie w chłodnej piwnicy to żadna atrakcja dla
niego. Niech swoimi kwiatami cieszy ludzkie oczy zimą.
:-)
Pozdrawiam kwitnąco
skryba

6. Data: 2009-11-12 21:32:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:33:57 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
> najmniej do lutego. Kwitnienie w chłodnej piwnicy to żadna atrakcja dla
> niego. Niech swoimi kwiatami cieszy ludzkie oczy zimą.

Jaki masz oleander? - ja mam białe pełne, ciemnoróżowe pełne, jasnoróżowe
pełne, różowopomarańczowe pełne, o pojedynczych kwiatach już nie
wspominając nawet.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-13 09:55:37

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki masz oleander? - ja mam białe pełne, ciemnoróżowe pełne, jasnoróżowe
> pełne, różowopomarańczowe pełne, o pojedynczych kwiatach już nie
> wspominając nawet.

Jasnoróżowy pełny

Pozdrawiam pogodnie
skryba

O oleandrach...
Przesadzenie róży
Czy zna ktoś tą firme? Chodzi o oczka wodne
Szukam pracownika do budowy - systemy nawadniające
owoc platana