Poparzenie słoneczne! Gorączka, dreszcze.!

1. Data: 2005-05-28 16:56:39

Temat: Poparzenie słoneczne! Gorączka, dreszcze.!
Od: "Olek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka zeszła dziś ze słońca o 15 i po trzech godzinach zaczeło się
jej kręcić w głowie, ma ręcedekold i twarz poparzone, aż tak że robią jej się
strupy. Jej rodzice wyjechali na długi weekend. Nie wiemy co mamy robić....
Jest słaba, kontakt jest z nią.... Proszę was pomóżcie.... Koleżanka nie ma w
domu nic na poparzenia....

Pozdrawiam...

2. Data: 2005-05-28 17:09:12

Temat: Re: Poparzenie słoneczne! Gorączka, dreszcze.!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 May 2005, Olek wrote:

> strupy. Jej rodzice wyjechali na długi weekend. Nie wiemy co mamy robić....
> Jest słaba, kontakt jest z nią.... Proszę was pomóżcie.... Koleżanka nie ma w
> domu nic na poparzenia....

chlodzenie woda i zglosic sie na ostry dyzur do szpitala ...!

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-05-28 17:19:52

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 28 May 2005 18:56:39 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Olek, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Proszę was pomóżcie....

Jesli kolezanka wyglada zle, jest faktycznie oslabiona - to dzwoncie po
pogotowie (lub sie na nie udajcie jesli jest taka mozliwosc) - bo
prawdopodobnie zafundowala sobie udar sloneczny.
W miedzyczasie - niech sie schlodzi, siedzi w cieniu, wejdzie powoli do
letniej wody (nie zimnej!) do ktorej stopniowo bedziecie dolewaly chlodnej,
jesli to niemozliwe - to robcie chlodne oklady na cialo.
Jednakze jesli dziewczyna wyglada naprawde zle - to szybka pomoc lekarza
jest konieczna.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Badania genetyczne w zakażeniach, chorobach nowotworowych i nie tylko
ćwiczenia ?
co sadzicie o diecie CAMBRIDGE?
wyniszczenie chorobowe - jaka dieta ? PILNE
sen a hormony