Popiól z kominka

41. Data: 2008-02-14 09:11:05

Temat: Re: Popiól z kominka
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0875.0000005b.47b402a0@newsgate.onet.pl Użytkownik
<l...@o...pl> napisał(a):

> Nie muszę jej studiować bo mam to za sobą....

Hejka. Masz, ale tupet. EOT
Pozdrawiam finalnie Ja...cki

42. Data: 2008-02-14 11:06:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Sugerujesz, że zanim Łukasz pójdzie do czytelni, rośliny będą
> asymilować co popadnie? ;-)
>                    Pozdrawiam nieświadomie Ja...cki

Rosliny nieuswiadomine, unikajace książek, asymilują byle co i zachowują się
całkiem nieodpowiedziałnie. Albo owoce mają pod ziemią, albo korzenie
w powietrzu, albo kwiaty na korzeniach, albo na liściach, albo śmierdzą
niemożliwie, albo cebule w powietrzu, albo napada na muchy. Nawet taka fasola,
zamiast rosnąć do słońca jak należy,to kręci się jak głupia jaka.
Pozdrawiam.mirzan. Od dawna nie naasymilowany.

43. Data: 2008-02-14 14:04:41

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Masz, ale tupet. EOT
>                        Pozdrawiam finalnie Ja...cki

czemu mam mieć tupet? przedmiot fizjologia roślin jest przedmiotem
obowiązkowym na studiach biologii, a ta książka jest podstawową do wykładu i
ćwiczeń laboratoryjnych z fizjologii roślin, więc dobrze ją "przerobiłem"
przygotowując się do wejściówek i kolokwiów.
Ł.

44. Data: 2008-02-14 14:13:09

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:0875.0000005b.47b402a0@newsgate.onet.pl Użytkownik

> Hejka. Masz, ale tupet. EOT
> Pozdrawiam finalnie Ja...cki

Dirku, spuść z siebie trochę tego, nagromadzonego, powietrza. Odpręż się.
:-)

Pozdrawiam Krycha.

45. Data: 2008-02-14 16:43:16

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fp1ilb$bsh$1@nemesis.news.tpi.pl Krycha
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dirku, spuść z siebie trochę tego, nagromadzonego, powietrza. Odpręż
> się. :-)

Hejka. Nie mogę, bo już przestałem oddychać. :-) Od wczoraj namiętnie
asymiluję tlen. ;-)
Pozdrawiam eksperymentalnie Ja...cki

46. Data: 2008-02-14 18:51:06

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:
[...]
> Pozdrawiam.mirzan. Od dawna nie naasymilowany.

Zrób wreszcie użytek ze swoich nalewek.
;-)
pozdr. Jerzy

47. Data: 2008-02-14 18:54:29

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:fp1ilb$bsh$1@nemesis.news.tpi.pl Krycha
>>
> Hejka. Nie mogę, bo już przestałem oddychać. :-) Od wczoraj namiętnie
> asymiluję tlen. ;-)
> Pozdrawiam eksperymentalnie Ja...cki

Łyknij sobie coś z tych chemicznych zapasów.
;-)
pozdr. trująco Jerzy

48. Data: 2008-02-14 19:12:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób wreszcie użytek ze swoich nalewek.

Robię ale podaż jest wyższa niż popyt. Robi sie nawis inflacyjny.
Pozdrawiam.mirzan

49. Data: 2008-02-14 19:52:14

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message
>W wiadomości news:0875.0000003b.47b3e4ff@newsgate.onet.pl Użytkownik

> Hejka. Gdybyś miał tę książkę w ręku to wiedziałbyś, że nie ma ona
> jednego autora ale jest pod redakcją Jana Kopcewicza i Stanisława Lewaka.
> Nie jest problemem dla kogoś, kto ma kontakty z uniwersytetem pójść do
> czytelni, wypożyczyć tę pozycję i dokładnie przestudiować rozdział o
> mineralnym odżywianiu roślin. :-)
> Pozdrawiam gruntownie Ja...cki

Ależ Ty jesteś zadufany w sobie. Gorzej niż było...

Pozdrowienia,
Jan_jr

50. Data: 2008-02-14 20:46:21

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości news:fp1ilb$bsh$1@nemesis.news.tpi.pl Krycha

> Hejka. Nie mogę, bo już przestałem oddychać. :-) Od wczoraj namiętnie
> asymiluję tlen. ;-)
> Pozdrawiam eksperymentalnie Ja...cki

Wcześniej po prostu kotleta wszamiłem i basta. Po lekturze poniższego wątku,
okazuje się, że go za przeproszeniem... zaasymilowałem! Na deser wytrąbiłem
z gwinta butelczyne wińska, ale i tu pewnie znajdzie sie jakieś fachowe
określenie. Może ścisła z flaszką symbioza? Potem misie berkło, ale to
pewnie szłoby podciągnąć pod dyfuzyjną wymianę gazów? Jeszcze kilka dni
temu, z nóg mi waliło jak jasna cholera, ale to przecie nieszkodliwa (?)
mikoryza! Trochę tego wińska wywaliłem za dużo. Chyba puszcze pawia. Na
entropie nima siły!

Zdroofka Johnny
http://www.johnny.civ.pl/

Gdzie kupic sadzonki truskawek