Popływamy?

1. Data: 2018-10-14 15:21:57

Temat: Popływamy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzed kilku dni - rozmowa ojca z synkiem na parkingu przed pływalnią (o
nie, ja pływalni się brzydzę, ale samochod chetnie tam zostawiam, kiedy
robię w pobliżu zakupy):
- Tatusiu, szybko, siku mi się chceeeee!
- Zrobisz w basenie!

Tatuś najwidoczniej z tych sikających w basenie, to niby jak inaczej miałby
robić synuś?
?
--
XL

2. Data: 2018-10-19 20:02:41

Temat: Re: Popływamy?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 14.10.2018 15:21, XL wrote:
> [...]
> - Zrobisz w basenie!
>
> Tatuś najwidoczniej z tych sikających w basenie, to niby jak inaczej miałby

Przypomne bylego prezydenta Brazylii Lula, ktory ze wzgledu na klopoty z
woda zalecal obywatelom, zeby oszczedzali ten plyn i siusiali podczas
brania prysznica (wanny w tamtych stronach nie sa popularne). W tejze
Brazylii wczesniej podawano, ze w jakims miescie zabraklo miejsc na
cmentarzu, wiec burmistrz zakazal umierania.

--
saluto
Silvio Balconetti

A propos Miedzymorza