Poradnik remontowy

1. Data: 2007-08-06 12:54:58

Temat: Poradnik remontowy
Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mozecie polecic jakis poradnik gdzie bedzie w przystepny sposob opisane
jak wykonczyc - wyremontowac mieszkanie, dom. Chodzi mi o opis jak sie
kladzie plytki, panele itd.

pozdrawiam
Artur

2. Data: 2007-08-06 14:17:17

Temat: Re: Poradnik remontowy
Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
opisane
> jak wykonczyc - wyremontowac mieszkanie, dom. Chodzi mi o opis jak sie

wejdz na wuwu castoramy, leroya czy innego marketu budowlanego
pozdrawiam;

3. Data: 2007-08-06 17:07:35

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Cam* w wiadomości o kryptonimie "46b71a55$...@n...home.net.pl"
napisał:

> Witam
>
> Czy mozecie polecic jakis poradnik gdzie bedzie w przystepny sposob
> opisane jak wykonczyc - wyremontowac mieszkanie, dom. Chodzi mi o
> opis jak sie kladzie plytki, panele itd.

Zaprawdę powiadam wam: szczęśliwi Ci, co mają czas na to, żeby zrobić
samemu...
Do tego lepiej mieć książkę. W czasie remontu trudno zasiadać do kompa, żeby
sobie coś przypomnieć. Poszukaj tutaj:
http://ssl.allegro.pl/search.php?string=remont*&cate
gory=5803&buy=0&new=0&pay=0&country=1

A na co uważać wynajmując firmę - patrz stopka
Przemek
http://dag-pol.republika.pl

4. Data: 2007-08-06 21:54:49

Od: Adam Foton <usun_litery_k_adamkfotok1_@_gazetak.plk> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie polecic jakis poradnik gdzie bedzie w przystepny sposob opisane
> jak wykonczyc - wyremontowac mieszkanie, dom. Chodzi mi o opis jak sie
> kladzie plytki, panele itd.

Po lekturze polecam kupic najtansze plytki, klej i wybrac sie na scianke
treningowa (do piwnicy, etc). Po kilku m2 mozna juz nabrac wprawy.
Jednak umiejetnosc obrabiania i planowania detali nabywa sie po jednej
lazience.

Warto tez zalapac sie na kurs obserwacyjny - jak to robia inni fachowcy.

AF

5. Data: 2007-08-10 08:33:22

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.castorama.pl/porady.html

--
pozdr Z.

Pralki Siemens - oznaczenia kraju produkcji
Pytanie do Zayzayera i grupowiczów - lodówka
pralka dla dwojga starych ludzi
Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji
Firma Severin