Poradźcie, koszulki na jajka?

1. Data: 2005-03-10 09:20:02

Temat: Poradźcie, koszulki na jajka?
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś widziałam w jeddnej gazetce zrobione pisanki na szydełku (coś w
rodzaju pisanek
http://pattern.meilaodiy.com/2004/03/200403200739307
4569.jpg )ale były one
usztywniane i puste w środku wygladały przepieknie. I teraz mój problem jak
to zrobić? Czy zrobić wydmuszki na nie nałożyć takowe koszulki usztywnić a
następnie stłuc wydmuszki? Czy to jedyne rozwiazanie ? Proszę dorażcie:)
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-03-10 09:27:49

Temat: Re: Poradźcie, koszulki na jajka?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jak to zrobić? Czy zrobić wydmuszki na nie nałożyć takowe koszulki
> usztywnić a następnie stłuc wydmuszki? Czy to jedyne rozwiazanie ? Proszę

moze te jajka w srodku byly przezroczyste?
ten pomysl z tluczeniem wydmuszek nawet mi sie podoba, talko trzeba by te
koszulki na amen usztywnic (tak mysle) - moze lakierem bezbarwnym?, minusem
jest chyba, ze moga sie do wydmuszki przykleic.

Ktos tu niedawno o takich przezroczystych opowiadal, ze kupil w Empiku w
W-wie.

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-03-10 09:43:04

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zrobić wydmuszki na nie nałożyć takowe koszulki usztywnić a
> następnie stłuc wydmuszki? Czy to jedyne rozwiazanie ? Proszę dorażcie:)

Osobiście nie robiłam ale wczoraj rozmawialam o tym z koleżanką. Mówila , że
znajoma robiła baloniki z palców od gumowych rękawiczek( albo z innych
gumowych osłonek;-)))) Potem krochmaliła koszulkę a kiedy wyschła przebijala
balonik i delikatnie go wyciagała ze środka. Wyglada to na wykonalne :-)

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2005-03-10 10:43:39

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Toffi wrote:

> [...]
> balonik i delikatnie go wyciagała ze środka. Wyglada to na wykonalne :-)

Było takie coś pokazywane w jakiejś gazetce. Mały balonik trzeba było
posmarować wazeliną, potem owijało się rafią/nićmi nasączonymi w kleju
(pewnie taki do tapet jest ok) i czekało, aż całość wyschnie.
Potem szpileczka, przekłuć balonik, wyciągnąć i zostaje "koronkowe"
jajko. W sumie nie ma powodu, żeby nie zrobić tego na wydmuszce, tylko
wydłubać ją potem trudno :(
Ciekawym rozwiązaniem może też być użycie plastikowych dwuczęściowych
jajek jako formy- jajko rozłożyć, posmarować czymś antyprzylepnym,
nałożyć masę papierową, glinę polimerową albo coś innego tego typu,
poczekać aż wyschnie, zdjąć i połączyć klejem obie części.

Pozdrawiam
Julita

kartki
Ciuszki dla niemowlaka.Gdzie szukac stron?
[szydełko] Bluzka z elementow-jak wykończyć ?
OT-Kto z Kielc ?
[Krakow] Gdzie mozna kupic drewniane segregatory?