Porod przed kamera - 100 lat za ...

1. Data: 2002-01-26 22:00:21

Temat: Porod przed kamera - 100 lat za ...
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powracajac do dyskusji nt. nagrywania porodu na video
to niestety wiekszosc dyskutantow prezentuje poziom 100 lat za ....

Teraz ogladam kanal TV5 Europe i we Francji nagrywaja porody na video
i pokazuja jak sie dziecko rodzi.
Bez problemu, bez klopotu, ojciec nagrywa w szpitalu i nikomu to nie
przeszkadza.

Zatem jestescie panowie 10 lat za ...
ze swoimi problemami, obawami, trudnosciami

2. Data: 2002-01-26 23:06:15

Temat: Re: Porod przed kamera - 100 lat za ...
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z choinki sie urwales??????

3. Data: 2002-01-26 23:10:46

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> z choinki sie urwales??????
Nie znasz tego Pana (Trolla)????
pa
jasio

4. Data: 2002-01-26 23:20:29

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znasz tego Pana (Trolla)????

kiedys natknalem sie juz na podobne idiotyzmy...widac to ten sam
troll...czyzby powrocil?
temu to sie musi nudzic

grzess

5. Data: 2002-01-26 23:25:53

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeszkadza.
>
> Zatem jestescie panowie 10 lat za ...
> ze swoimi problemami, obawami, trudnosciami

No i później można z kolegami przy piwku pooglądać !
Świetna sprawa ! ;-))

A we Francji żaby jedzą - to wcale nie oznacza że ja też muszę ani, że
jestem zacofany !

--
Joogi

6. Data: 2002-01-26 23:54:04

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joogi wrote:

> [...]
> Świetna sprawa ! ;-))
>
> A we Francji żaby jedzą - to wcale nie oznacza że ja też muszę ani, że

Jezeli podnieca cie ogladanie video z narodzin dziecko to naprawde
jestes zacofany.
W TV5 Europe wlasnie to pokazywali, to mogles sobie nagrac.

Moja nauczycielka w podstawowce mowila, ze jak kogos interesuje skad sie
biora dzieci to niech pojdzie na porodowke.

EOF

7. Data: 2002-01-27 00:15:38

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Jezeli podnieca cie ogladanie video z narodzin dziecko to naprawde
> jestes zacofany.

Myślałem, że Ciebie to podnieca więc chciałem być miły.. :-(((

--
Joogi

8. Data: 2002-01-27 00:33:13

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja nauczycielka w podstawowce mowila, ze jak kogos interesuje skad sie
> biora dzieci to niech pojdzie na porodowke.

nie ma nic zlego w ogladaniu porodow:) chyba ze kogos podnieca widok
rodzacej kobiety

9. Data: 2002-01-27 00:45:00

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joogi wrote:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Myślałem, że Ciebie to podnieca więc chciałem być miły.. :-(((

Nudzisz.
W TV5 pokazuja porody w celach dydaktycznych, publicystycznych,
a tobie tylko jedno w glowie.

Marnujesz sie na tej grupie.

10. Data: 2002-02-05 21:43:18

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jan 2002 00:54:04 +0100, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:

>Jezeli podnieca cie ogladanie video z narodzin dziecko to naprawde
>jestes zacofany.
>W TV5 Europe wlasnie to pokazywali, to mogles sobie nagrac.

mnie podnieca, kiedys pokazywali w tvp1, jakis japonski
ale oni to ocenzurowali, nie bylo zblizenia w momencie "wycipienia"
sie dziecka

>Moja nauczycielka w podstawowce mowila, ze jak kogos interesuje skad sie
>biora dzieci to niech pojdzie na porodowke.
>
>EOF

tryptofan w schizofrenii
Pyt. dot. szczepienia
Instrukcja do krzesla elektrycznego i instrukcja wykonywania kary smierci Pavulonem
Magnetostymulacja.Przyrz ądy. Pytanie
Bol reki.