Porod rodzinny

21. Data: 2005-08-15 08:08:13

Temat: Re: Porod rodzinny
Od: "Konrad" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojciec mojego dziecka, mam wrażenie, ze tez uniknąłby tego, jednak
postawiłam sprawę jasno, że chcę, aby wspierał mnie w tym czasie i był ze
mną, bo bedę się czuła lepiej z nim niż bez. nie wiem czy to zrozumiał czy
bardziej dla tzw św. spokoju, jednak narzie twierdzi, ze wybiera się na
poród ze mną.
Wiesz, jesli naprawdę Ci zalezy, zrób scenę i powiedz, że to potwornie nie
sprawiedliwe i napewnoprzykre dla Ciebie, że on odmawia Ci tego wsparcia już
teraz, podczas, gdy wie jaki to ból, wysilek itp, w koncu chyba ma kolegów,
klolezanka, a i w czasopismach piszą, że to bardzo duży wyczyn dla kobiety -
poród. Spróbuj, jak nie zadziała to poprostu wyjdź z założenia, ze facet to
egol i będzie marudził, że jest wrażliwy, że nei wytrzyma, że to babska
sprawa. Pogódź się z tym. Nie masz wyjścia. Co najwyzej, zawsze będziesz
miała w pamieci, że odmówił Ci wtedy pomocy. To zawsze jakos potrafi
spowodować ockniecie u kobiety, no bo czy jest miejsce na egoizm, gdy mopwa
o miłości? Mój narazie się wybiera, ale czy dotrwa w postanowieniu, nie
wiem.
pzdr serd.
Aneta

22. Data: 2005-08-16 12:29:19

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 17:04:19 +0000 (UTC) I had a dream that Himera
<h...@N...gazeta.pl> wrote:
>Co sadzicie o porodzie rodzinnym?
>Dlaczego tak wielu mezczyzn sie przed tym wzbrania?
>Slyszalam tlumaczenia mezczynz jak mowili, ze to sprawa kobiety, ze to
>nienaturalne dla mezczynzy byc przy porodzie (????!!!!!?????)
>Prosze, powiedzcie co o tym myslicie.

Jak facet tłumaczy się IMHO naciąganym stereotypem, że "poród to sprawa
kobiety", to odpowiedz mu innym stereotypem, że "prawdziwy mężczyzna
niczego się nie boi", w szczególności porodu.

--
Grzegorz Janoszka

23. Data: 2005-08-16 23:18:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrndg3n0v.ru7.Grzegorz.Janoszka@galaxy.uci.agh
.edu.pl,
Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> napisał/a:

> Jak facet tłumaczy się IMHO naciąganym stereotypem, że "poród to
> sprawa
> kobiety", to odpowiedz mu innym stereotypem, że "prawdziwy mężczyzna
> niczego się nie boi", w szczególności porodu.

I prawdziwego mężczyzną poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy
;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość daje, ale niczego nie żąda
/Lew Tołstoj/

24. Data: 2005-08-16 23:19:16

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:430049dc$0$15457$f69f905@mamut2.aster.pl,
Konrad <m...@o...pl> napisał/a:

> Ojciec mojego dziecka,
[ciach]

Błagam - zmieniajcie pole "Od", bo inaczej potem wychodzą takie kwiatki jak
powyżej.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Marna jest miłość, która myśli o własnym tylko szczęściu;
marna kobieta która zamiast siłą,

25. Data: 2005-09-05 09:28:09

Od: Pandora <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik karola napisał:

> Użytkownik "Anička jíž ne Lipková" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w
> wiadomości news:ddesqf$oe3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Oj, oj... Powiem tak: chyba jesteś jeszcze bardzo młodą osobą i nie wiesz
> czym jest ból porodowy... Mój mąż był przy mnie i było to cudowne
> doświadczenie dla nas obojga. Poród był bardzo ciężki (bole jednominutowe z
> przerwą jednej minuty trwały przez 2 godziny, że aż dostałam gorączki i
> drgawek, a cały poród trwał 28 godzin) i gdyby nie jego wsparcie to nie
> urodziłabym :). Na początku ja też miałam wątpliwości: jak on to zniesie?

Podpisuję się wszystkimi ręcami :) Ja siedziałam na porodówce 27 godzin,
z czego pięć podłączona pod oksytocynę. No, skurcze parte były trzy, na
trzecim wyszedł młody, ale te 26.5 godziny przedtem wytrzymałam dzięki
męzowi, który pomagał mi chodzić, masował plecy, podawał wodę, opowiadał
kawały i złościł się, że to tak długo trwa, trzymał mnie za rękę,
wykonywał czynności przynależne położnym i pielęgniarkom, bo w tym
czasie była dosłownie kolejka do rodzenia (chyba 9 dzieciaków się pchało
na świat, a łóżka 3, w tym jedno zajęte przeze mnie na sali do porodów
rodzinnych), polewał prysznicem itp.
I mimo watpliwości, udało się nam wytrwać bez omdleń.
Ale... jeśli maci eoboje obawy, że to się nie uda, nie przymuszałabym
męża do obecności przy porodzie. Może mama? Siostra?
Poza tym kobiet mnóstwo rodzi same i też żyją...

Pandora (i Pitu www.pandora.blox.pl)

26. Data: 2005-09-06 20:42:42

Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pandora" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> męża do obecności przy porodzie. Może mama? Siostra?
> Poza tym kobiet mnóstwo rodzi same i też żyją...

M świetnie zniósł moją cesarkę. Trochę nakłamał lekarzy, że bywał już przy
operacjach:)) Za ten swoj trud dostal nagrode: Pierwszy ujrzal nasza
coreczke (troche mu zazdroscilam), pierwszy wziął ją na ręce i był naprawdę
szczęsliwy. Cesarka nie byla planowana, wiec towarzyszyl mi takze na sali
porodowej. Rozmawial ze mna, mowil kiedy skurcz ma sie ku koncowi (1,5min.),
podawal herbatke i uspakajał. Jestem mu za to bardzo wdzieczna. Ewka

27. Data: 2005-09-07 05:54:29

Od: Pandora <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> M świetnie zniósł moją cesarkę. <ciach opis>. Jestem mu za to bardzo wdzieczna.
Ewka

Super masz męża. Jeszcze bardziej super by było, jakbyś cięła cytaty.

Pandora

biurko oddam-Warszawa Ursynów
jak im pomoc? :(
(OT)cos do posmiania (moze)link
prezent
Opieka nad dzieckiem w domu - Kraków - pytanie do Rodziców