Porod rodzinny [OT?]

51. Data: 2005-08-12 18:08:49

Temat: Re: Porod rodzinny [OT?]
Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że więkoszość kobiet zwyczajnie nie chciałaby mieć dziecka z
takim kolesiem, dla którego narodziny potomka to nic wielkiego.

Pozdrawiam,
MAG

52. Data: 2005-08-12 18:18:39

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dres <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Naturalne, nienaturalne - to nie ma znaczenia. Po prostu - niepotrzebne.
> Jeszcze jedna fanaberia rozhisteryzowanych bab, które uważają że są
> dyskryminowane (przez mężczyzn, naturę, Boga???) tylko z tego powodu, że w
ich
> dziurze musi czasem (jakże rzadko...) zmieścić się coś większego niż penis.

oh przestan :(, jestes nieczuly i wogole i sprawiles mi tym postem ogromna
przykrosc.

53. Data: 2005-08-13 10:03:53

Od: Flinta <b...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisal(a):

> Slyszalam tlumaczenia mezczynz jak mowili, ze to sprawa kobiety, ze to
> nienaturalne dla mezczynzy byc przy porodzie (????!!!!!?????)

IMHO to muszą być słowa kogoś, kto nie kocha swojej kobiety albo nie chce
mieć w tej chwili dzieci. Może też mówi tak, bo ma inny powód, którego się
boi. Faceci też mają swoje słabości i nie można wsadzać ich do jednego
worka, bo to silna płeć, bo oni nie mogą się bać, itp.

--
Pozdrawiam. To była Beata.
"Każdy człowiek ma dwie twarze:

54. Data: 2005-08-15 18:18:15

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera w news:dddbjk$o9a$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> Prosze, powiedzcie co o tym myslicie.

A mnie śmieszy robienie z porodu nabożeństwa.
Gdyby dzieci znajdowało się w kapuście,
mielibyśmy pewnie święte kapusty :)

Natek

Re: Emocje negatywne i pozytywne sa niebezpieczne ?
Problemy w zwiazku "nie do przeskoczenia" - DŁUGIE
psychotropy (SSRI) a potencja
beton
przyjaciel szatana