Portale medyczne tylko dla lekarzy? Z matematykami jest jeszcze gorzej :)

1. Data: 2005-05-18 19:21:48

Temat: Portale medyczne tylko dla lekarzy? Z matematykami jest jeszcze gorzej :)
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze troszkę nie na temat, ale:
Trwa długa dyskusja o dostępie do wiedzy medycznej.

Tymczasem, okazuje się, że na grupie "matematyka" jest jeszcze gorzej.
Jest to grupa moderowana. Od niedawna.
NIe można tam wysłać odpowiedzi na wiadomość.
I to nie takiej, która zawiera jakieś brzydkie słowa.
Bez brzydkich słów, w 100% na temat. I nie można. Po prostu nie można.
Bo się moderatorowi nie spodobało.

Więc uszy do góry! Z tą medycyną nie jest tak źle.
W każdym razie na matematyce jest gorzej.

stokrotka

2. Data: 2005-05-19 13:50:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 18 May 2005 21:21:48 +0200, stokrotka wrote:

> [...]
> I to nie takiej, która zawiera jakieś brzydkie słowa.
> Bez brzydkich słów, w 100% na temat. I nie można. Po prostu nie można.

Też trochę żałuję, ze pl.sci.medycyna nie jest moderowana.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-05-19 14:43:15

Od: twórcaopowiadania <twórcaopowiadaniak@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też trochę żałuję, ze pl.sci.medycyna nie jest moderowana.
>
> m.

marku bieńku załuż grupę alt.pl.marekbieniekdoktor i moderuj

ja też tesknie do czasów GKKPiWT tam to była fajna praca jak przychodził
taki zanussi i się płaszczył
moderator to dobre zajęcie i jaka władza i na grupie mniej czytania
2-3 postów na miesiąc na temat- jak mało zarabiają lekarze, bo nie mogą
wymienić samochodu na nowy rok w rok- jest to nieprawdą, bo ja mogę.

4. Data: 2005-05-19 14:59:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2-3 postów na miesiąc na temat- jak mało zarabiają lekarze, bo nie mogą
> wymienić samochodu na nowy rok w rok- jest to nieprawdą, bo ja mogę.

Nie rozumiesz kotku słodki różnicy między cenzurą a moderowaniem?!
Kiedy rozważaliśmy kilka lat temu sprawę moderowania p.s.m. chodziło o
pozbycie się spamu i troli. Nie miałeś *przyjemności* korzystać z usenetu w
czasach Expierda, ani nawet Proroka Jachera to lepiej się nie odzywaj, bo
nie wiesz o co tu chodzi.

--
Krzysiek, EBP
Wiele rzeczy można wybaczyć: kłamstwo, zdradę, komunistyczną przeszłość, a

5. Data: 2005-05-19 15:50:50

Od: twórcaopowiadania <twórcaopowiadaniak@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałeś *przyjemności* korzystać z usenetu w
> czasach Expierda, ani nawet Proroka Jachera to lepiej się nie odzywaj, bo
> nie wiesz o co tu chodzi.

i tu się mylisz miałem tę przyjemność jednak nie możliwości techniczne
bo mi linie telefoniczną blokowało a i pakietów jakos nie było a
wdzwonienie sie graniczyło z cudem zwłaszcza przy telefonie na
korbkę(znasz może to urządzenie)
wyobraź sobie ze ja tak, a na wojnie czasów 4 pancernych nie byłem

6. Data: 2005-05-19 16:05:16

Od: twórcaopowiadania <twórcaopowiadaniak@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiesz kotku słodki różnicy między cenzurą a moderowaniem?!

nie

7. Data: 2005-05-19 19:15:27

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.05, około 21:21, stokrotka bulgocze

> Tymczasem, okazuje się, że na grupie "matematyka" jest jeszcze gorzej.
> Jest to grupa moderowana. Od niedawna.

Ukrócili proceder odrabiania prac domowych dzieciom online?

--
ika - umop apisdn

8. Data: 2005-05-20 08:03:48

Temat: Przenieśmy się na grupę specjalne / pręgierz
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie podyskutuję na ten temat na innej grupie,
ale niemoderowanej: może specjalne / pręgierz

Jestem zdecydowanie przeciwna odrabianiu lekcji
przez dzieci i studentów przez internet.
Ten kto odpowiada na news-zadania musi mieć świadomość co robi.
Jest róznica pomiędzy newsem : 1 "mam zadanie, jak je rozwiązać"
a 2 "mam zadanie, mam rozwiązanie, ale nie rozumiem tego przejścia"
Odpowiedziałam na wiadomość typu 2, chyba 3 dni temu.
Do tąd moja odpowiedź nie pojawiła się na grupie matematyka.
Pojawiają się natomiast odpowiedzi prywatne, nie związane z matematyką.
Tak przynajmniej piszą o grupie matematyka dyskutanci na pręgierzu.
Ja tę grupę matematyka moderowana przestałam czytać.

Dodatkowo pietnuję, że brak jest oznaczenia, że grupa matematyka jest
moderowana.

Cd Jeśli chcesz ciągnąć tę dalszy dyskusjię to może na pręgierz.

stokrotka

pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]
wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy