Pory w prezerwatywach czy dziury w mózgu?

1. Data: 2015-09-04 23:56:44

Temat: Pory w prezerwatywach czy dziury w mózgu?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pory w prezerwatywach, szeroko propagowany mit zgodnie, z którym lateksowe
prezerwatywy posiadać mają otwory o rozmiarach pozwalających na przenikanie plemników
i cząsteczek wirusa HIV. Istnieje szereg badań przeczących tej koncepcji.

Pogłoski o porach w prezerwatywach mimo braku przekonujących dowodów były
wielokrotnie podnoszone przez skrajne grupy religijne w Stanach Zjednoczonych, a
obecnie w formie świadomej dezinformacji pojawiają się w Polsce ze strony katolickich
publicystów.

Kardynał Alfonso Lopez Trujillo z Papieskiej Rady ds. Rodziny 1 grudnia 2003 r.
opublikował tekst przestrzegający przed stosowaniem prezerwatyw. Tropem zawartych w
nim informacji podążyli dziennikarze BBC, odkrywając liczne manipulacje i
przekłamania.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca stosowanie prezerwatyw jako
najskuteczniejszą dostępną obecnie technologię pozwalającą ograniczyć
rozprzestrzenianie się HIV

2. Data: 2015-09-05 02:06:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście większość ludzi Ikselkę wyśmiała, bo doświadczenie prywatne, że chroni od
ciąży i chorób ( osoby chore na HiV uprawiają seks w rodzinie w prezerwatywach, aby
partnera nie zarazić) jest zupełnie inne niż kłamliwa propaganda. Ale wiadomo teraz
że jest to kłamliwy mit rozpowszechniany przez nienawistników katolickich.(
zaburzenia seksualne )
I teraz nich tu wyjdzie jakiś gimnazjalista który łyknie brednie Ikselki i nie
zabezpieczy się przed poznaną na wakacjach dziewuchą i tragedie mamy gotową. Takie
osobniki jak Ikselka, buraki z nienawiści chore do normalnych ludzi, przecież o to im
chodzi, aby gineli, cierpieli, rujnowali sobie życie i jak nie pedały to żydzi, jak
nie żydzi to dzieci nie zabezpieczać przed chorobami, lub uprawiać zagrażający seks i
tak wkółko. Widzicie jak to chore buractwo nienawidzi ludzi wkońcu? Czy to beczelne
wsiórstwo nie powinno być ukarane?

3. Data: 2015-09-05 10:16:01

Temat: Re: Pory w prezerwatywach czy dziury w mózgu?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.09.2015 o 23:56, glob pisze:
> [...]
obecnie w formie świadomej dezinformacji pojawiają się w Polsce ze strony katolickich

A skąd wiadomo że pani kioskarka nie porobiła dziur igiełką?

4. Data: 2015-09-05 12:03:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
publicystów.

A skąd wiadomo że pani kioskarka nie porobiła dziur igiełką?

Zawsze możesz kupować w miejscu gdzie ty sobie wybierasz skąd i jakie weźmiesz, z
zapieczętowanego pudełka, jak masz taką paranoje.

5. Data: 2015-09-05 12:29:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-05 10:16, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Sprawdzić napełniając

6. Data: 2015-09-05 13:36:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Sep 2015 10:16:01 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
publicystów.

> A skąd wiadomo że pani kioskarka nie porobiła dziur igiełką?

To też. Było. Ale i...
http://kobieta.fakt.pl/kobieta/japonczycy-sprzedaja-
zestaw-do-dziurawienia-prezerwatyw,artykuly,546457.h
tml
3-)

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

7. Data: 2015-09-05 17:19:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OMG, czy aby nie odwrotnie?
33333-D
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo
hotelu, gdzie nie ma nic własnego." L. Ćwierczakiewiczowa

Powtórka tych samych zachowań.
O wychowaniu seksualnym i jego braku.
Statek
Dlaczego polska nie jest cywilizowana?