"Posiekane" rece

1. Data: 2002-12-16 11:11:56

Temat: "Posiekane" rece
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie!
Podczytuje od czasu do czasu grupe, jestescie bardzo sympatyczni.
A teraz po malej porcji wazeliny, prosze Was o rade.
W zeszlym roku, zimowa pora, majstrowalam przy samochodzie bez rekawiczek. I
chyba przymrozilam sobie dlonie. Wsmarowalam kilogramy dermosanu i innych
mazidel i bylo ok. W tym roku, mimo noszonych rekawic, mam posiekane dlonie,
w niektorych miejscach skora peka, nie dosc, ze nieestetyczne, to jeszcze
piecze i boli, szczegolnie wieczorem. Co mam z tym fantem zrobic? Pomozcie,
prosze.
Pozdrawiam.
Dorota

1. Data: 2002-12-16 11:17:14

Temat: Re: "Posiekane" rece
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w niektorych miejscach skora peka, nie dosc, ze nieestetyczne, to jeszcze
> piecze i boli, szczegolnie wieczorem. Co mam z tym fantem zrobic?

Witaj:)

Ja sobie wlasnie probuje radzic z tym problemem u mojego lubiego.
On mial strasznie przemarzniete i pekajace dlonie.
W trzy dni wyleczylismy je takim oto sposobem:

Na noc smarowal dlonie Epikremem (z apteki). Bardzo grubo, tak, ze wrecz z
nich kapalo, na to nakladal rekawiczki (powinny byc bawelnianie, my
musielismy sie zadowolic jakimis dzianinowymi, bo nie wiedzialam gdzie kupic
bawelnianie - teraz juz wiem:) ) i .... spal.
I tak 3 dni
POlecam

Kaska

1. Data: 2002-12-16 11:19:42

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki, Kasiu;)
Jeszcze dzis krem zakupie, a rekawiczki bawelniane mam, na szczescie.
Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat( choc moze ciutek za wczesnie)
Dorota

1. Data: 2002-12-16 11:25:21

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki, Kasiu;)
> Jeszcze dzis krem zakupie, a rekawiczki bawelniane mam, na szczescie.
> Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat( choc moze ciutek za wczesnie)
> Dorota

Jeszcze sobie pożyczymy:)
A krem jest paskudnie i ohydnie tlusty, tak jak Neutrogena a moze bardziej.
Kosztuje jakies 6 zlotych.
Pamietam jak ktos na grupie pisal ze swietnie na dlonie robi peeling z kawy,
ale skoro masz popekane, to poczekaj z tym az sie dobrze wygoja.

Kaska

1. Data: 2002-12-16 11:35:35

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietam jak ktos na grupie pisal ze swietnie na dlonie robi peeling z
kawy,

Idac za ciosem spytam Cie jeszcze z jakiej kawy? Mniemam, ze nie z
rozpuszczalnej;), ale czy sucha, czy mokra?( jakas niemoc umyslowa mnie
naszla)

Dorota

1. Data: 2002-12-16 11:56:01

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w niektorych miejscach skora peka, nie dosc, ze nieestetyczne, to jeszcze
> piecze i boli, szczegolnie wieczorem. Co mam z tym fantem zrobic?

Mocz ręce w siemieniu lnianym. Kup ziarenka, ugotuj w wodzie i trzymaj w tym
ręce. Rób sobie takie namaczanie co jakiś czas.

Pozdrawiam,
ESka

1. Data: 2002-12-16 12:01:40

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" dorka " wrote:

> Idac za ciosem spytam Cie jeszcze z jakiej kawy? Mniemam, ze nie z
> rozpuszczalnej;), ale czy sucha, czy mokra?( jakas niemoc umyslowa
> mnie naszla)

Fusami po kawie masujesz ręce (najlepiej nad zlewem).
Naprawde działa :)
Ale to zastosuj dopiero na "wyleczone" ręce.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-16 12:04:53

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kawy,
>
> Idac za ciosem spytam Cie jeszcze z jakiej kawy? Mniemam, ze nie z
> rozpuszczalnej;), ale czy sucha, czy mokra?( jakas niemoc umyslowa mnie
> naszla)

Mokra:)

Kaska

1. Data: 2002-12-16 13:43:50

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już dokonasz kuracji polecaniej przez Skakankę, to znakomicie działa na
dłonie maseczka z ciepłej parafiny - u kosmetyczki.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-16 14:06:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>musielismy sie zadowolic jakimis dzianinowymi, bo nie wiedzialam gdzie kupic
>bawelnianie - teraz juz wiem:) ) i .... spal.

jeszcze jest taki tani, nieciekawie pachnacy Krem Do Piet.
dziala. a moja Mama uzywala czegos jeszcze bardziej smierdzacego
- na piety, na noc, plus skarpetki - linomag.

Trys
K.T. - starannie opakowana

czesc
Jaki krem ochronny ??