Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie

1. Data: 2006-03-01 09:39:51

Temat: Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
Od: "PM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam.

Przepraszam, że na dwie grupy naraz ale nie wiem gdzie jest granica wiekowa
między obiema ;-).

Otóż poszukuję namiarów na DOBREGO psychologa dziecięcego dla 6 letniej
dziewczynki.
POtrzebujemy pomocy w fachowym okiełznaniu jej upartego, czasami złośliwego
charakteru (co objawia się głównie w obecności większej niż trzy liczbie
osób z mieszkaniu (dziadkowie, goście)).
Na codzień jest prawie OK. No może czasami ma wybuchy/napady złości,
nieposłuszeństwa/płaczu itp.

Dlatego jeśli ktoś może pomóc - prosze o namiary. Rownież na przyjmujących
prywatnie.

Dziękuję i POzdrawiam

Piotrek.

2. Data: 2006-03-01 10:50:07

Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

PM wrote:
> [...]
> dziewczynki.
> POtrzebujemy pomocy w fachowym okiełznaniu jej upartego, czasami złośliwego

Jak to szło...? A klapsem ją, klapsem. Zaraz wyjdzie na ludzi.

MZ

Wersje bardziej oporne pasem.

3. Data: 2006-03-01 10:55:03

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

> Jak to szło...? A klapsem ją, klapsem. Zaraz wyjdzie na ludzi.

...oj, zaraz rozpęta się burza

4. Data: 2006-03-01 15:13:27

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 11:55:03 +0100, Syla
<s...@x...pl> wrote:

> ...oj, zaraz rozp?ta si? burza

Zaraz to nam powołają Instytut Wychowania Narodowego (czy jak mu tam) i
powieszą dyscyplinę na każdych drzwiach.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

5. Data: 2006-03-01 23:41:16

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PM" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> charakteru (co objawia się głównie w obecności większej niż trzy liczbie
> osób z mieszkaniu (dziadkowie, goście)).

Bardzo dobrze to ująłeś. To Wy potrzebujecie pomocy, a nie dziecko i to Wam
porzebna jest pomoc, a nie dziecku.
Dziecku byłaby potrzebna pomoc, jeśłiby to ono miało jakieś traumatyczne
przejścia.
Polecam warsztaty dla rodziców.
http://www.rodziceidzieci.com/gabinet/index.php

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2006-03-02 10:46:37

Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

xhy wrote:

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:du5bcc$uei$1@news.onet.pl...

> Wam

> No i nie gardźcie tradycją.
> ps. Już wiem czemu tylu psychologów jest przeciw klapsom. Psycholog dla
> mamy, dla taty, dla dziecka. Najlepiej parę sesji dla każdego:-)c

120zł/sesja bez podatku.

MZ

7. Data: 2006-03-02 10:47:36

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-03-02 19:46:52

Od: "Vax" <n...@...juz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xhy" <x...@p...onet.pl> napisał:

> No i nie gardźcie tradycją.
> ps. Już wiem czemu tylu psychologów jest przeciw klapsom.

a mnie psycholog w opinii dla Sadu zarzucila _doslownie_
"duza, NIENATURALNA wrecz cierpliwosc".
Jak dla mnie, to ona miala cierpliwosc, dopytujac mlodego
na wiele "podstepnych" sposobow, czy dostal kiedys aby w skore...
Dala spokoj dopiero po:
- ale jak juz tak naprawde nabroisz, nie chcesz sluchac,
i robisz tak zle, ze mogloby Ci sie cos stac zlego, albo cos bys popsul
to...
- to wtedy tata glosno krzyczy "Jarek STOP", a pozniej mowi, dlaczego.

(bo faktycznie mamy taki uklad i gdy sie go nie naduzywa - dziala)

v.

PS. Opinia i tak wyszla wredna, moja "agresywnosc" musiala zostac
"wywiedziona" z wypowiedzi ex, zas bardzo dobry kontakt z synem
i jego do mnie przywiazanie "zneutralizowane" w taki o to sposob:

Zgodnie z prawami wspolczesnej psychologi rozwojowej
i TRADYCJI KULTUROWEJ, to matka jest najwazniejszym obiektem
we wczesnym okresie zycia dziecka i to zaburzona relacja z nia
negatywnie rzutuje na mozliwosc tworzenia wiezi w doroslym zyciu.

kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?
własne zabaweczki w przedszkolu
kolonie,obozy w Polsce-szukamy ofert
[OT] prawa autorskie i kopyrajty raz jeszcze