Poszukiwany pediatra

1. Data: 2001-04-20 14:14:24

Temat: Poszukiwany pediatra
Od: "Viki" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.

Mam prośbę o kontakt ze specjalistą pediatrą lub z placówką
pediatryczną. Chodzi o zakażenie bakteryjne u noworodka. Lekarze nie są w
stanie stwierdzić jaki antybiotyk podać aby zwalczyć bakterie wykryte w
moczu i w uchu małego dziecka. Trwa to już ponad tydzień i nie widać żadnych
postępów. Do kogo mogę zwrócić się w tej sprawie?

Pozdrawiam Tomek

2. Data: 2001-04-22 20:18:45

Temat: Re: Poszukiwany pediatra
Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viki" <T...@i...pl> wrote in message news:9bonlt$i23$1@news.tpi.pl...
> [...]
żadnych
> postępów. Do kogo mogę zwrócić się w tej sprawie?

żeby zwalczyć infekcję trzeba wiedzieć z jakimi bacteriami ma się do
czynienia, jesli nie ma posiewu z ucha czy moczu należy podawać antybiotyk o
bardzo szerokim spectrum działania. Brak postępu w leczeniu u noworodka może
doprowadzić do oogólnej tzw. posocznicy bardzo niebezpieczne dla życia i
zdrowia dziecka. Powodzenia.
Filip

pomocy
Smart drugs-wzmacniacze pamieci!