Poszukuję Burdy special E-320

1. Data: 2002-02-28 07:21:49

Temat: Poszukuję Burdy special E-320
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w tytule poszukuje kogoś, kto ma u siebie Burdę wydanie specjalne o
symbolu E-320. Niestety nie wiem nawet w którym roku została wydana. Znam
tylko ten numer. Poszukajcie w swoich zbiorach. Bardzo proszę.
Czekam na odzew
Gocha

1. Data: 2002-02-28 08:49:57

Temat: Re: Poszukuję Burdy special E-320
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5kooj$sn6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> symbolu E-320. Niestety nie wiem nawet w którym roku została wydana. Znam
> tylko ten numer. Poszukajcie w swoich zbiorach. Bardzo proszę.

Oj, to trzeba gleboko kopac, mam numer (przypadkiem od kogos dostalam) E 327
i on jest z 1975.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-28 11:07:06

Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Burdę wydanie specjalne o
> symbolu E-320.

czy chodzi o szydełko? mam tego trochę z lat 94-97, jak sprawdzę to dam znać
czy mam.

kasia

1. Data: 2002-02-28 11:10:10

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oj, to trzeba gleboko kopac, mam numer (przypadkiem od kogos dostalam) E
327
> i on jest z 1975.

Ale może jednak ma ktoś tak archaiczne egzemplarze. Baaaardzo mi zależy.
Jest tam koronka z motywem liści do zrobienia na szydełku. Prawie identyczne
liście jak ma kolezanka na nowej tapecie. Byłby komplet - pezent "kładący na
plecy".
Proszę, proszę , proszę.
Gocha

1. Data: 2002-03-01 06:45:28

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5l3bj$158$...@n...tpi.pl...

> [...]
identyczne
> liście jak ma kolezanka na nowej tapecie. Byłby komplet - pezent "kładący

Wczoraj w empiku w Gdyni widzialam kilka pism poswieconych tylko szydelku -
angielskie i niemieckie, to bylo przed poludniem, nie zwrocilam uwagi na
liscie, wzory b. ladne, ale nie jestem maniaczka szydelka. Mam kilka lisci
krzyzykowych - krzyzyk zastepujesz pelnym oczkiem w filecie i powinno
wyjsc, to chyba sa liscie klonu, debu, moze jakis buk, a moze tez znajde
kasztanowiec. Co to ma byc i czy szukac?
Elzbieta

1. Data: 2002-03-01 07:27:00

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisała:
> [...]
identyczne
> liście jak ma kolezanka na nowej tapecie. Byłby komplet - pezent "kładący

Sprawdziłam, mam E 320, nr 5-6/95, tytuł: "Mistrny filet". Są i koronki z
motywami liści, tylko daj znać, jak Ci to przekazać i o które wzorki
dokładnie chodzi. A może z Warszawy jesteś?
Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-03-01 07:51:41

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5nalj$o5v$...@n...onet.pl...
> [...]
> motywami liści, tylko daj znać, jak Ci to przekazać i o które wzorki
> dokładnie chodzi. A może z Warszawy jesteś?

Upss, sprawdzilam dokladniej - okladka jest zaklejona, mam numer 327 bez E,
sorry za wprowadzenie w blad:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-04 06:22:48

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale się ucieszyłam, że znalazłaś ten numer :-)))
Nie jestem z Warszawy i do stolicy niestety mam raczej daleko - Polska
południowa się kłania, więc albo ksero albo skan na priva.
Chodzi mi o komplet (tam było kilka rzeczy, tylko nie wiem dokładnie co)
pasujący do zazdrostki czy firanki zakończonej u dołu koronką w liście. Nie
wiem jakiego to drzewa liście, ale takie palczaste jak klonowe. No i tą
firankę też - to znaczy opis do niej, bo mam sam schemat (nr 320/03) i nic
więcej no i te pozostałe elementy kompletu.

robótki "od spodu"
katalog wzorow
Obrazy mistrzow
stitch 2000