Poszukuję EPO

1. Data: 2010-10-12 21:21:58

Temat: Poszukuję EPO
Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję leku zawierającego EPO (erytropoetynę) (erythropoetin).
Nazwy handlowe leku to:
Eprex,
Erypo,
NeoRecormon,
Aranesp,
Może grupa mnie wesprze i podpowie inne nazwy leku z EPO.
U nas tego leku nie ma nawet w hurtowniach farmaceutycznych. Jak
odpowiedziała pani z zaprzyjaźnionej apteki pierwszy raz słyszy że ktoś pyta
o coś takiego. Sprawdzała w mądrych księgach, telefonowała do hurtowni i się
dowiedziała że nie ma w
"ofercie" bo i nie ma zbytu.
Jest to specyfik stosowany w leczeniu silnych anemii bo wspomaga produkcję
krwi. I do tego też jest potrzebny.
Jest też stosowany jako niedozwolony środek dopingowy w sporcie. Dlatego
podlega szczególnemu nadzorowi.
Cena?
Jest drogi. Jak ustaliłem najdroższy jest właśnie w Polsce.
Kosztuje blisko 2X drożej niż np w Niemczech.
Poszukuję EPO w dawkach 500 - 2.000 jednostek.

W przebiegu choroby nerek udało się je w miarę ustabilizować.
Analiza moczu wykazuje stan bliski normalnemu.
Wyniki krwi są złe i się pogarszają
Lekarz zaproponował EPO.
Poszukiwania w internecie prowadzą do stron z aferami sportowymi i koksem a
mnie to nie interesuje. Obawiam się też fałszywek.
Lek chcę nabyć legalnie. A może ma ktoś jakąś pozostałość na początek?

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
W.

2. Data: 2010-10-13 07:26:55

Temat: Re: Poszukuję EPO
Od: oliwa <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 23:21, "kurdebalans" <n...@g...pl>
wrote:
> [...]
> mnie to nie interesuje. Obawiam się też fałszywek.
> Lek chcę nabyć legalnie. A może ma ktoś jakąś pozostałość na początek?

A może dobrze by było, alby ten lekarz, który
zdiagnozował u Ciebie tę niedokrwistość, położył Cie do szpitala.
Czy Twój przypadek nie kwalifikóje sie do hospitalizacji, w trakcie
ktorej
podawano by ci rekombinowaną erytropoetyne i inne krwiotwórcze
preparaty, jak choćby żelazo.
Jak wiesz lek jest powazym hormonem, jakoś nie sądze by można go
"sobie wstrzykiwać" nawet na zlecenie
lekarza w pobliskiej przychodni zdrowia. W trakcie leczenia należy
obserwować
obraz krwi, gdyż może sie polepszać z dnia na dzień - czyli de facto
być pod
stałą opieką lekarską. No nie wiem jakoś dziwnie mi brzmi leczenie epo
w domu.
Lekarz Ci powiedział, że ten lek dostępny jest do leczenia się w domu?
Znajomy przyjmuje hormon zageszczajacy mocz, ale nie w przychodni.
Jeździ na
zastrzyk specjalnie do kliniki.

3. Data: 2010-10-13 10:41:31

Od: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim którzy w sprawę się zaangażowali z całego serca dziękuję.
Znalazła się apteka i znalazła się hurtownia która jedno opakowanie miała na
stanie.
Lek udało się zamówić i będzie dziś na 17.
Znalazł się analog o nazwie NeoRecormon.

[...]

Najbardziej obawiałem się o podejrzliwość wynikającą ze złej sławy leku jako
koksu.
To nie dla mnie.
Jak by to było dla mnie to sprawa byłaby prosta - jestem ubezpieczony.
Jednak nie każdy żyje w cywilizowanym kraju.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim w sprawę zaangażowanym.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
W.

Poszukuję EPO
Re: Zimno
dopalacze
Jak pomóc dziecku mówić?
Regularne łykanie szałwii (anty-potliwość) a wypryski ?