Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !

1. Data: 2002-01-04 14:09:08

Temat: Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podanie namiarów zakładu lub fabryki robiacej cewniki jednorazowego
użytku.

Najlepiej okolice Poznania, ale wszyelkie informacje mile widziane !
Dominik

mailto:w...@p...onet.pl

2. Data: 2002-01-04 18:07:34

Temat: Re: Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message
> Proszę o podanie namiarów zakładu lub fabryki robiacej cewniki
jednorazowego
> użytku.

Pytam z ciekawosci. A sa cewniki wielokrotnego uzytku?

Konrado_W

3. Data: 2002-01-05 01:30:08

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:

> Proszę o podanie namiarów zakładu lub fabryki robiacej cewniki
> jednorazowego użytku.

kilka postów wyżej jest adres internetowego sklepu z artykulami med.,
sprawdź może są tam cewniki

--
ula p.

4. Data: 2002-01-06 20:10:43

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznam sie szczerze, ze to nie dla mnie i nie zastanowilem sie czy moga byc
wielokrotnego uzytku :) tylkos opiowałem z maila od znajomego :)

Dominik

prośba
zespol rino czy jakos tak
Jaki krem stosować przy temperaturze -20stopni.
INTERNETOWY SKLEP MEDYCZNY firmy PROMEDICA
torbiel na jajniku