Poszukuję instrukcji do pralki

1. Data: 2009-11-22 18:01:22

Temat: Poszukuję instrukcji do pralki
Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuję instrukcji obsługi do pralki General Electric WWH7109 TWW w języku
polskim lub angielskim, ewentualnie niemieckim.
Najbardziej chodzi mi o oznaczenia programów na panelu (jeśli ktoś ma takie
w innej pralce, to będę także wdzięczny za podesłanie innej instrukcji).
Link do zdjęcia panelu:
http://62.129.238.227/dsc_3721.jpg

Tomek

2. Data: 2009-11-23 11:08:42

Temat: Re: Poszukuję instrukcji do pralki
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
takie
> w innej pralce, to będę także wdzięczny za podesłanie innej instrukcji).

Manuala nie mam ale oznaczenia wyglądają tak jak w innych pralkach, więc nie
ma zbytnio nad czym się zastanawiać.

P.

Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
Re: zapchał się odpływ w wannie
Re: świetlówki philips tornado czy osram dulux superstar
Czy spadna mi na glowe szafy? ;)