Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.

1. Data: 2001-11-26 22:24:06

Temat: Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.
Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.
Niestety, prosze wybaczcie ze nie udzielam sie na grupie ale najwaznienjszy
powod to moj licealista z klasy informatycznej, ktory niedopuszcza mnie do
komputera oraz nawal pracy zawodowej, ktory przeniosl sie tez do domu.
Mam do Was wielka prosbe.
Zaprzyjaznilismy sie z Wlochem mieszkajacym w Polsce.
Zalezy mi bardzo na ugoszczeniu go w stylu rodzinnym.Poniewaz mistrzynia
kuchni jest moja 1/2,
dlatego poszukuje kilku przepisow na oryginalne wloskie dania (oczywiscie z
dostepnych na naszym rynku produktow).Oczywiscie najlepiej jakby byly to
dania z gat. miesnych i bezmiesnych.
Bede bardzo zobowiazany.Przepraszam za "wymogi".
Pozdrawiam serdecznie.
Adam

1. Data: 2001-11-27 17:18:33

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dostepnych na naszym rynku produktow).Oczywiscie najlepiej jakby byly to

Ale dlaczego chcesz go ugaszczać włoskimi przepisami???? Zaserwuj mu typowo
polskie dania - niech ma możliwość poznać naszą kuchnię. Nie musisz mu od
razu podawać tłustej golonki (przepraszam wszystkich wielbicieli
golonki:-))))), ale mamy tyle typowo polskich dań, którymi możemy się
pochwalić - tu byłoby pole do popisu dla grupowiczów. Kilka miesięcy temu
była zresztą taka dyskusja, co podać jako typowo polskie dania. Ja bym na
przykład podała pierogi z kapustą i z grzybami (bo je uwielbiam:-).....

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2001-11-27 20:12:19

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monique" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

Ale dlaczego chcesz go ugaszczać włoskimi przepisami???? Zaserwuj mu typowo
> polskie dania - niech ma możliwość poznać naszą kuchnię.
(ciach)

Zgadzam się z Moniką, kuchnia włoska dla Włocha to nie atrakcja a chleb
powszedni.Włosi są wielkimi smakoszami i raczej trudno byłoby Ci twojego
znajomego zadowolić w naszych warunkach . Oni potrafią celebrować posiłki i
bardzo sobie cenią kuchnię domową dlatego też myślę, że sprawisz prawdziwą
przyjemniść swojemu znajomemu częstując go czymś typowo polskim.

Kasia L.

scena@rmf.fm
PD: Sushi
OT-Szczecin i okolice-spotkanie