Poszukuje kosiarki spalinowej do 1500zl

1. Data: 2007-05-07 13:58:53

Temat: Poszukuje kosiarki spalinowej do 1500zl
Od: "e...@g...com" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem o sprzedawcow niemoge sie dowiedziec ktora firma byla by
lepsza ostatnio polecono mi kosiarke z silnikiem5.5 hondy wloskiego
producenta

2. Data: 2007-05-07 14:03:51

Temat: Re: Poszukuje kosiarki spalinowej do 1500zl
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@g...com> wrote in message
s.com...
> Mam problem o sprzedawcow niemoge sie dowiedziec ktora firma byla by
> lepsza ostatnio polecono mi kosiarke z silnikiem5.5 hondy wloskiego
> producenta

Wybieraj z własnym napędem, z kółkami na łożyskach, ale nie ślizgowych - te
szybko niszczą się, a często i obudowę...

3. Data: 2007-05-07 14:32:10

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-05-07 14:43:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> wrote in message
L...

> [...]

Nie podaje, ile terenu jest do koszenia... Druga informacja - to jaki jest
to teren - na skłonie czy płaski, może wystarczyłaby wykaszarka przenośna?

5. Data: 2007-05-07 19:36:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem  o sprzedawcow niemoge sie dowiedziec ktora firma byla by
> lepsza ostatnio polecono mi kosiarke z silnikiem5.5 hondy wloskiego
> producenta

Weź do kieszeni sześć czy siedem stówek i kup pierwszą z brzegu,
a nie zawracaj sprzedawcom głowy. Resztę wydaj na cukierki.
W ubiegłum roku ktoś pytał o szpadel najlepszej firmy, ciekawe czy kupił
do dziś.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-05-07 19:51:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ubiegłum roku ktoś pytał o szpadel najlepszej firmy, ciekawe czy kupił
> do dziś.

Pewnie ja...ale owszem, kupiłam. I poza stylem, który faktycznie jest
świetny, bo raczej sie nie wyłamuje na trudniejszych roślinach, cała reszta
jest gorsza od PRL-owskiego szpadla :D

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-05-07 20:41:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> [...]
>
> Pewnie ja...ale owszem, kupiłam. I poza stylem, który faktycznie jest
> świetny, bo raczej sie nie wyłamuje na trudniejszych roślinach, cała

A ostrzegałem...

8. Data: 2007-05-08 09:42:33

Od: "e...@g...com" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Lukowski napisał(a):
> [...]
witam ponownie
ostatnio nie napisalem bede kosil ok 2000 m trawnika
mam juz namierzone 2 kosiarki : -
CRAFTSMAN 6KM B&S posiada napend na kola przednie kosz 60l kola
lozyskowane
albo-SPARK B&S 6KM posiada 4 stpniowe biegi napędu na koła tylnie i
regulacje suwakowa obrotów
Zastanawiam sie który napęd bardziej się sprawdza na tylne koła czy
przednie i z tych 2 kosiarek która wybrać

9. Data: 2007-05-08 10:12:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@g...com> wrote in message
ps.com...

Tomasz Lukowski napisał(a):
> [...]

Druga.

10. Data: 2007-05-08 10:21:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> <e...@g...com> wrote in message
ps.com...

Najlepiej wybierz taką, która może ciągnąć przyczepki i do której można
dołączyć różne narzędzia - Terra albo Robix:
http://www.hortmasz.com.pl/mikrociagniki_jednoosiowe
.php4

Misecznik śliwowy
Jak odstraszyć KUNĘ, Pomocy