Poszukuje materiałów na temat ołowiu

1. Data: 2003-09-04 18:55:28

Temat: Poszukuje materiałów na temat ołowiu
Od: "Grzesiek" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Tak jak w temacie poszukuję wszelkich materiałów na temat ołowiu związane z
toksykologią, skażeniem srodowiska, ztruciem ołowiem,itp...
Za wszelkie linki bardzo dziękuję.

2. Data: 2003-09-04 21:13:07

Temat: Re: Poszukuje materiałów na temat ołowiu
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?q=zatrucia+o%C5%82owiem&
ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=
szczegolnie http://dodn.wroc.pl/legpub/Praca_Numer_0039.htm

No i tysiace stron!!
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
q=lead+intoxication&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

Posklejac linki.
No i nie powiedziales na jakim poziomie maja byc te materialy?

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2003-09-05 09:18:40

Od: "Grzesiek" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne za odpowiedz!

> szczegolnie http://dodn.wroc.pl/legpub/Praca_Numer_0039.htm

To już znalazłem, trochę mało informacji, bo
poziom jest dosyć wysoki-przygotowuje materiały do pracy magisterskiej.
W każdym razie dzięki serdeczne!
Pozdrawiam miłego dzionka!

4. Data: 2003-09-05 10:00:21

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> poziom jest dosyć wysoki-przygotowuje materiały do pracy magisterskiej.

No to przeciez sa tysiace stron w jezyku angielskim. Tylko czytac.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

5. Data: 2003-09-05 13:16:23

Od: "Grzesiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to przeciez sa tysiace stron w jezyku angielskim. Tylko czytac.

Aha, tylko trochę kiepsko u mnie z angielskim :-( i dlatego poszukuję
materiałów w jęż polskim.Moze masz jakieś tytuły książek, albo czasopism?
Ewentualnie jakieś materiały z konferencji?
Dzięi za pomoc.
Miłego dnia.

6. Data: 2003-09-05 14:57:08

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, tylko trochę kiepsko u mnie z angielskim :-( i dlatego poszukuję
> materiałów w jęż polskim.Moze masz jakieś tytuły książek, albo czasopism?
> Ewentualnie jakieś materiały z konferencji?

Nie mam nic... :( Nie jestem lekarzem (jeszcze ;)
Jak z angielskim slabo to pech, bo jak sam widziales google wyswietlil
kilkadziesiat tysiecy stron, kliknalem w pierwszy lepszy link i juz bylo cos
ciekawego.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl