Poszukuję oprogramowanie dla głuchych

1. Data: 2001-10-08 09:19:56

Temat: Poszukuję oprogramowanie dla głuchych
Od: m...@p...pl (Ti Tu - KINIU) szukaj wiadomości tego autora

... ułatwiającego naukę, pracę na komputerze. Pilne!
n...@p...com

2. Data: 2001-10-09 08:10:41

Temat: Re: Poszukuję oprogramowanie dla głuchych
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti Tu - KINIU" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> ... ułatwiającego naukę, pracę na komputerze. Pilne!
> n...@p...com

Cześć!

Krzysiu, jak Ty możesz się połapać w tej nieskończenie wielkiej liczbie
swoich pseudonimów i adresów e-mail? :-)
Mi zaczyna brakować rubryk w książce adresowej (nawet po założeniu
"moskitiery"). :-)

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2001-10-09 09:11:33

Od: "Katarzyna" <k...@z...swidnica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ten temat był poruszony na łamach Kakofonii. Polecam archiwum lub
stronę www.nieslyszacy.pl

Z pozdrowieniami
Katarzyna

Użytkownik Ti Tu - KINIU <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000b01c14fda$8d7674e0$79ae4dd5@oemcomputer..
.

4. Data: 2001-10-21 12:48:29

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ułatwiającego naukę, pracę na komputerze. Pilne!
> n...@p...com
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

Sprecyzuj swoje potrzeby - i napisz na m...@g...pl

Pozdrawiam.
Mariusz Sak.
www.glusi.pl

The World is changing: Do you want to survive?
Komunikacja miejska w W-wie
Przepraszam
Biuletyn DPS Forum 6.10.2001
ulgi