Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy

31. Data: 2006-08-10 09:59:50

Temat: Re: Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> http://www.serdynski.pl
> Nie ma w ofercie hurtowej, ale w doniczkach w sprzedaży detalicznej są po 5
> zł. , nawet z owocami.
> Szkółka jest pod Elblągiem, prawie 3miasto :)

O, super;-)Maz niedługo bedzie jechał przez Elbląd, to by mi odebrał

--

Gosia

32. Data: 2006-08-10 10:17:50

Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile owocow z jednego krzaczka mozna sie spodziewac?

33. Data: 2006-08-10 13:44:47

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homo Rudis" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>A ile owocow z jednego krzaczka mozna sie spodziewac?

Policzę :)

Pozdrawiam
Leszek

34. Data: 2006-08-10 13:48:51

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> O, super;-)Maz niedługo bedzie jechał przez Elbląd, to by mi odebrał

9.00 do 18.00 oprócz niedzieli.
Napisz ile sztuk, to wybiorę najładniejsze z owocami i odstawię.

Pozdrawiam
Leszek

35. Data: 2006-08-11 08:19:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> 9.00 do 18.00 oprócz niedzieli.
> Napisz ile sztuk, to wybiorę najładniejsze z owocami i odstawię.

Ja 10 szt poproszę;-)Odezwę się na priva, w sprawie odbioru

--

Gosia

Rudbekie
gatunek glogu na zywoplot
paulownia puszysta
podziekowania :)))))
jeszcze raz strelcja (musze sie pochwalic :))