Poszukuje stronki zezdjeciami pergoli i altanek

1. Data: 2004-08-05 12:50:26

Temat: Poszukuje stronki zezdjeciami pergoli i altanek
Od: "Wire :\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam zamiar na dzialce postawic pergole i altanke i mam pytanie czy znacie
jakies adresy w necie pod ktorymi mozna sobie rozne konstrukcje poogladac

jedyne co znalazlem to zdjecia na stronach firm projektujacych i
zakladajacych ogrody ale zazwyczaj sa to marne i pojedyncze zdjecia

najbardziej interesuja mnie zdjecia pergoli z duzymi slupami z cegly/betonu
otynkowane i pomalowane na bialo ( cos takiego by mi pasowalo do domu ) i
poprzeczkami drewnianymi kiedys takie widzialem w neciku ale nie moge juz
ich znalezc :(

z gory dziekuje

2. Data: 2004-08-05 13:35:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wire :) napisał:

> [...]
>
> jedyne co znalazlem to zdjecia na stronach firm projektujacych i
> zakladajacych ogrody ale zazwyczaj sa to marne i pojedyncze zdjecia

To poszukaj raczej stron firm, które takie pergole produkują:-)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-08-05 13:48:01

Od: "Wire :\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>poszukaj raczej stron firm, które takie pergole produkują:-)

ja chce sam zbudowac taka pergolke

>Pozdrawiam
ja rowniez

>Marta
Krzysiek :)

4. Data: 2004-08-05 15:04:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wire :) napisał:

> ja chce sam zbudowac taka pergolke

Podejrzewasz mnie, że nie rozumiem co czytam?
Przecież nie napisałam, że musisz kupować.
Wejście na stronę nie jest uwarunkowane podawaniem numeru
karty visa:-)

Marta

5. Data: 2004-08-05 17:12:50

Od: "Wire :\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to co napisalem :

>jedyne co znalazlem to zdjecia na stronach firm projektujacych i
>zakladajacych ogrody ale zazwyczaj sa to marne i pojedyncze zdjecia

dotyczy rowniez firm ktore je produkuja poniewaz zazwyczaj to te same co
zakladaja ogrody a ja chce dosyc nietypowa pergole bo zbudowana z cegly a
takich raczej nie da sie wyprodukowac i przywiesc do ogorodu :)

>Podejrzewasz mnie, że nie rozumiem co czytam?

kazdy jest inny i inaczej rozumie inaczej wszystko by wygladalo identycznie
:)

pozdrawiam nieustannie

6. Data: 2004-08-05 21:18:40

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wire :\) <p...@w...pl> napisał(a):

> witam
>
> mam zamiar na dzialce postawic pergole i altanke i mam pytanie czy znacie
> jakies adresy w necie pod ktorymi mozna sobie rozne konstrukcje poogladac

Jest tego mnóstwo, ale trzeba wiedziec gdzie szukać = przynależeć do
elitarnego klubu.
;-)

> [...]
> poprzeczkami drewnianymi kiedys takie widzialem w neciku ale nie moge juz

Hmmmm, w tym ci raczej nie pomogę, chyba, że chcesz abym ci przesłał zdjecia
paru altanek śmietnikowych postawionych w Wawie?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2004-08-06 06:15:52

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wire :) wrote:

> mam zamiar na dzialce postawic pergole i altanke i mam pytanie czy znacie
> jakies adresy w necie pod ktorymi mozna sobie rozne konstrukcje poogladac

Kiedyś też szukałem podobnych zdjęć. Jest tego i dużo i mało. Zależy ile
masz czasu. Próbuj szukać: pergola, arbor, gazebo.
Możesz też zobaczyć:
http://www.hillspergolas.com.au/gallery.html
http://foto-jacko.webpark.pl/Inne/slides/103i.html
http://www.diynet.com/diy/hi_outdoor_structures/arti
cle/0,2037,DIY_13927_2337889,00.html
Pozdrawiam Paweł L.

8. Data: 2004-08-06 18:21:32

Od: "Wire :\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>http://www.hillspergolas.com.au/gallery.html
swietna stronka takich wiecej by mi sie przydalo :)

>http://foto-jacko.webpark.pl/Inne/slides/103i.html
eh niestety tylko jedna fotka i to pocieta na kawalki :(

>http://www.diynet.com/diy/hi_outdoor_structures/art
icle/0,2037,DIY_13927_23
37889,00.html
a calkiem ciekawa stronka tylko akurat do tego nie dodali video jak do
innych a troszke malo widac na zdjeciach :(

przy okazji zapytam sie po jakiemu to arbor i gazebo :)

9. Data: 2004-08-06 18:38:44

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wire :) <p...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cf0i8i$ips$...@a...news.tpi.pl...

> przy okazji zapytam sie po jakiemu to arbor i gazebo :)

Po albańsku.
Albania to południowy kraj przodujący w budowie altan.
I tak jak Eskimosi mają od groma okresleń koloru śniegu, tak Albańczycy mają
kilka okresleń na altany: np. arbor - to altana drewniana, gazebo - altana
murowana.
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2004-08-06 19:03:48