Potrawy z papryki

1. Data: 2001-09-19 12:22:14

Temat: Re: Potrawy z papryki
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9o9uos$q8c$1@news.tpi.pl...
> Muszę wykorzystać jeszcze sporo papryki i zastanawiam sie jak...
> Robiłam faszerowaną, smażoną z cebulką, leczo...i co jeszcze można?

Leczo?
Asia

1. Data: 2001-09-19 12:31:51

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Leczo?

ta zapiekanka z czerwoną soczewicą też zawiera paprykę. Można jej dać
więcej, nie zaszkodzi!

Waldek

1. Data: 2001-09-19 12:44:44

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz zobaczyc jak robię to zajrzyj
> tam: (wiem, wiem, nie lubicie odsyłaczy :( )
> http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=31

słuszna uwaga, już kilka dni nie zaglądałam do Ciebie;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 12:51:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oa2r0$2or$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Leczo?
> Asia

Ja uwielbiam leczo z papryką, mięsne i bezmięsne (tzn, jak sie nie da
parówek, albo zamiast nich tofu). Jak chcesz zobaczyc jak robię to zajrzyj
tam: (wiem, wiem, nie lubicie odsyłaczy :( )
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=31

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-09-19 17:25:20

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłaś kiedys taką zupe?
> Jakoś nigdy nie dodawałam papryki do zupy...może byc
ciekawe
> no i jeszcze ten serek biały do zupy...istna egzotyka;-)
>

> pozdrawiam
> Basia

zrobilam dzis zurek wlasnie z odrobina swiezej papryki
prawie zawsze dodaje do zupki.
Do tego samgo zuru w niektorych regionach galicji dodaja
pokrojony w kostke bialy ser - oczywiscie bez gotowania
:))) - ale to musi byc twardy wsiowy ser !

Castle

Ciasto W-Z
Borowiki
ratunku! suszarka do owocow i warzyw