Potrzebna krew - c.d.

11. Data: 2001-12-17 21:59:16

Temat: Re: Potrzebna krew - c.d.
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monique" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9v5grj$ah6$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Ostry" <M...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Sporo można przeczytać na stronach Fundacji Urszuli Jaworskiej -
> http://www.fundacjauj.pl/
> Też sie zastanawiam nad złgoszeniem się jako potencjalny dawca - tylko
jakoś
> odwagi mi brakuje - zupełnie nie wiem dlaczego:-(

Nie ma żadnych zagrożeń. Trochę standardowych badań krwi,
pobranie szpiku z wyrostków kości biodrowych. Następnego dnia po zabiegu
można iść na dyskoteke.
To naprawdę ratuje życie ludziom!
pa
jasio

12. Data: 2001-12-17 23:15:02

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma żadnych zagrożeń. Trochę standardowych badań krwi,
> pobranie szpiku z wyrostków kości biodrowych. Następnego dnia po zabiegu
> można iść na dyskoteke.
Tak robiles po oddaniu szpiku ?

A czy czasem przez dlugi czas nie jest zmniejszona odpornosc organizmu i
nie utrzymuje sie podatnosc na zarazenia wirusami ?

Spodziectwo - operacja
kinezyterapia+test Lovetta
Astma (?) i dziecko
Afobam czy lorafen