Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze

1. Data: 2007-08-19 04:00:17

Temat: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam borelioze potwierdzona dwukrotnymi badaniami RT-PCR . Bylem
tydzien w szpitalu, a nastepnie 4 tygodnie leczylem sie w domu.
Poprawy zadnej nie zauwazylem. Czy ktos moze podac adresy lekarzy lub
szpitali leczacych borelioze?

2. Data: 2007-08-20 10:06:16

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "bebek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> tydzien w szpitalu, a nastepnie 4 tygodnie leczylem sie w domu.
> Poprawy zadnej nie zauwazylem. Czy ktos moze podac adresy lekarzy lub

napisz skad jestes?
no chyba ze szpitale i lekarze z calej Polski cie interesuja...

pozdrawiam
anna

3. Data: 2007-08-20 14:36:15

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebek wrote:

> [...]
> tydzien w szpitalu, a nastepnie 4 tygodnie leczylem sie w domu.
> Poprawy zadnej nie zauwazylem. Czy ktos moze podac adresy lekarzy lub

uważaj na szarlatanów, którzy o leczeniu nic nie wiedzą, ale za to potrafią
naciągać ludzi na grubą kasę. Grasują po forach internetowych.

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-08-21 06:14:51

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Aug 2007 12:06:16 +0200, "Anna" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
>
>napisz skad jestes?
>no chyba ze szpitale i lekarze z calej Polski cie interesuja...

Mieszkam w Legnicy. Bede wdzieczny za wszelkie adresy.

5. Data: 2007-08-21 06:23:47

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Aug 2007 16:36:15 +0200, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

>uważaj na szarlatanów, którzy o leczeniu nic nie wiedz?, ale za to potrafi?
>naci?gać ludzi na grub? kasę. Grasuj? po forach internetowych.

Zgadzam sie z Toba. Czytam forum boreliozy w gazeta.pl i odnosze
wrazenie podoobne do Twojego. Do tej pory nie natrafilem na nikogo,
kto zostal wyleczony. Jestem rencista i nie moge pozwolic sobie na
trwonienie pieniedzy. Mam jednak nadzieje, ze sa w Polsce lekarze
znajacy te chorobe i potrafiacy ja leczyc.

6. Data: 2007-08-21 15:46:44

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebek wrote:

> [...]
> trwonienie pieniedzy. Mam jednak nadzieje, ze sa w Polsce lekarze
> znajacy te chorobe i potrafiacy ja leczyc.

a jesteś całkowicie przekonany, że to właśnie borelioza jest przyczyną
problemów? Ogólnie leczy się to zestawem kilku antybiotyków przenikających
barierę krew / mózg, do czasu ustąpienia herxów, zaawansowane terapie (np
komora tlenowa) to w krajach, gdzie społeczeństwo nie głosuje na PiS.

--
www.vegie.pl

7. Data: 2007-08-22 10:06:36

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2007 17:46:44 +0200, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

>a jeste? całkowicie przekonany, że to wła?nie borelioza jest przyczyn?
>problemów? Ogólnie leczy się to zestawem kilku antybiotyków przenikaj?cych
>barierę krew / mózg, do czasu ust?pienia herxów, zaawansowane terapie (np
>komora tlenowa) to w krajach, gdzie społeczeństwo nie głosuje na PiS.

Nie wykluczam, ze cos jeszcze mnie drazy. Jednakze dwukrotne testy w
Real Time PCR wykazaly istnienie kretkow borelia burgdorferi.
Czytalem, ze po ugryzieniu przez kleszcza moga wystapic koinfekcje.
Potrzebny jest sprawdzony w leczeniu boreliozy lekarz. Czy znasz
takiego?

8. Data: 2007-08-22 12:15:26

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytalem, ze po ugryzieniu przez kleszcza moga wystapic koinfekcje.
> Potrzebny jest sprawdzony w leczeniu boreliozy lekarz. Czy znasz

Ja nie znam za specjalnie ale jak bylem w szpitalu chorob zakaznych
na zawadach w Poznaniu to ten facet ktory mnie przyjmowal - w bialym
fartuchu kolo 50tki i z wąsami - wygladał z rozmowy bardzo przyzwoicie -
nie wiem jednk jak dobry jest w leczeniu boreliozy ale jak wchodzilem
do padla niego taka scenka - weszlo rownolegle ze mna dwu ciezkawych
kolesiów lekarzy z papierami i jeden mówi "panie doktorze tydzień
temu ugryzł mnie kleszcz..." - taki zart - wiec hcyba przyjmuje wielu
ludzi z kleszczami -- ale raczej musisz szukac tylko gdzies blisko
siebie IMO.

pzdr, js

9. Data: 2007-08-22 18:19:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebek wrote:

> [...]
> Czytalem, ze po ugryzieniu przez kleszcza moga wystapic koinfekcje.
> Potrzebny jest sprawdzony w leczeniu boreliozy lekarz. Czy znasz

No niestety, u nas w kraju ciężko, bardzo ciężko - mamy socjalistyczną
służbę zdrowia, tak zdecydowało społeczeństwo. Natomiast o testach PCR RT
mogę powiedzieć, że są średnio przydatne. Po pierwsze, wykrywają często DNA
całkowicie innych bakterii jako borelkę, po drugie - wykrywają niezjadliwe
szczepy. To trochę jak z ludźmi i szympansami - mamy 98% wspólnego DNA.
Dlatego leczy się chorobę, a nie rozpoznanie. I dlatego u 90% leczonych
na "boreliozę" leczenie nie przynosi efektu - te osoby po prostu nie mają
borelki.

Spróbuj może przejrzeć forum gazety, z tego co zauważyłem wyleczyły się tam
2 osoby (znaczy, 2 faktycznie miały boreliozę), wypytaj ich u których
lekarzy się leczyły. Przypuszczam, że są to lekarze niepopularni - nie chcą
leczyć ludzi bez negatywnych testów :D

W zasadzie borelkę potrafi wyleczyć każdy zakaźnik, podstawa - jak pisałem -
to zestaw antybiotyków przekraczających barierę krew / mózg w dużych
dawkach i z silną osłoną. Jeśli wystąpi herx, masz borelkę, jeśli nie - nie
masz. Ot, wszystko.

Co do koinfekcji, zapomnij że wyleczysz u nas. Po prostu o tym zapomnij,
heh. Za 20 lat, może, jak ludzie zagłosują na kogoś, kto zechce
sprywatyzować opiekę zdrowotną. Póki co leczenie koinfekcji to nowość nawet
w USA, do którego to kraju mamy co najmniej 50 lat opóźnienia.

--
www.vegie.pl

10. Data: 2007-08-23 09:15:16

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprywatyzować opiekę zdrowotną. Póki co leczenie koinfekcji to nowość nawet
> w USA, do którego to kraju mamy co najmniej 50 lat opóźnienia.

Nie wiem jak Ty widzisz sprywatyzowanie słuzby zdrowia ale
dla mnie i dla wielu ludzi podstawową rzeczą jest taka rzecz -
chorzy powinni byc leczenie nawet jesli nie mają pieniedzy !

JS

> --
> www.vegie.pl

dziwne cos na oku
okulista w niedzielę Kaków
Trening dla niewidomych, heh
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
Borelioza a rumien wedrujacy