Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze

11. Data: 2007-08-23 12:47:32

Temat: Re: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> Nie wiem jak Ty widzisz sprywatyzowanie słuzby zdrowia ale
> dla mnie i dla wielu ludzi podstawową rzeczą jest taka rzecz -
> chorzy powinni byc leczenie nawet jesli nie mają pieniedzy !

więc głosuj dalej na socjalistów - i narzekaj na usenecie, że opieka
zdrowotna jest do d...

Sorki, ale jeśli leczenie raka kosztuje 500 000 zł, szpital ma na to 200 000
zł a jest 3 chorych, to chociażby się zesrali, nie wyleczą nawet jednego.
Na podstawową składkę każdy nazbiera, nawet chodząc po śmietnikach - to
raptem 100 zł / miesiąc, 3 zł / dzień (tyle by wyniosło u prywaciarza). A
jak ktoś woli chlać wódkę (bo każdy bezdomny co najmniej tyle na alkohol
wydaje), to naprawdę jego wybór i absolutnie nie widzę powodu, żebym JA za
jego leczenie płacił z MOICH pieniędzy.

Chcesz? Płać za alkoholików, nierobów, rolników, całą resztę pasożytów. Ale
płać ze SWOICH pieniędzy. I nie jęcz na pl.sci.medycyna, gdy okaże się, że
z Twojej składki nie ma już kasy na Twoje leczenie, a wszyscy lekarze
mogący wyleczyć np boreliozę uciekli do UK. Jak wspomniałem, ja spadam tam,
gdzie za moją kasę leczę się ja i moje dzieci, a nie 10ciu darmozjadów.

--
www.vegie.pl

12. Data: 2007-08-23 13:31:13

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie za moją kasę leczę się ja i moje dzieci, a nie 10ciu darmozjadów.

Wybacz ale mówiąc mi po tym co napisalem "nie narzekaj na usenscie
ze opieka zdrowotna jest do d.." sam przed sobą (jak i przede mną)
udajesz (odstawiasz) idiotę. Nie chce cie urazić tylko chodzi mi o to ze
rozmawiajac merytorycznie nalezy zachowywac np jakies standardy formulowania
zdań ktore są w zgodzie z poprawnością wyciagania wniosków - spokojnie i
powoli.

Widzę wiele problemów na raz ze tak powiem a to co mowie wynika
z moich dobrych intencji wobec swiata i z mojej orientacji w nim
(choc oczywiscie i z braku orientacji) Jednym z tych okropnych problemow
jest to ze czlowiek ktory nie mialby za wiele pieniedzy nie zostalby
wyleczony (glownie chodzi mi o tańsze i popularne choroby)
Innym problemem są nic niewilele warci lekarze itp - to ze ja chcialbym sie
trzymac tego zeby biedni ludzie byli za darmo i dobrze leczeni
nie pociaga za sobą tego ze nie mam co narzekać na to ze lekarze
są kiepscy. Tak naprawdę uwazam lekarze po prostu nie mogą odmawiac
leczenia czlowiekowi ktory nie ma pieniedzy.

js

13. Data: 2007-08-23 13:48:49

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sie, 14:47, tomek wilicki wrote:
> [...]
> gdzie za moją kasę leczę się ja i moje dzieci, a nie 10ciu darmozjadów.

Wiesz, mierzi mnie takie gadanie!
I nie bierz tego do siebie, tylko poruszyłeś pewną nutę:]
Taką zasadę wyznają ci, którzy tylko trochę powyżej średniej
zarabiają.
Natomiast ci, co mają dochody dużo, dużo większe - zdają sobie sprawę,
że tych dochodów nie mieliby, gdyby nie ci niżej zarabiający.
Dlatego w ich interesie jest, by ci z klas ekonomicznych niższych,
byli zdolni do pomnażania ich dochodu. Stąd przeznaczają część swoich
środków na cele charytatywne (patrz B. G.)
Dlatego słuszna jest nadzieja pacjenta na pomoc w każdej chorobie. A
jeśli nie ma bezpośredniego zabezpieczenia finansowego (NFZ), to
wskazane, gdzie taką pomoc można uzyskać.
A u nas to kuleje - normalnie partyzantka:(

--
Pozdrawiam :)
JM

14. Data: 2007-08-23 13:52:39

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wskazane, gdzie taką pomoc można uzyskać.
> A u nas to kuleje - normalnie partyzantka:(

Ja mam inne zdanie - juz powiedziałem - z mojego punktu widzenia
tw jest po prostu niesamowitym skąpcem ktoremu mozna by zartem poradzić
np żeby wsadził sobie te swoje beloved moniaki i papierki głeboko w
du.. :) - bez obrazy to tak zartobliwie

js

15. Data: 2007-08-23 20:08:55

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> [...]
> byli zdolni do pomnażania ich dochodu. Stąd przeznaczają część swoich
> środków na cele charytatywne (patrz B. G.)

podstawowy błąd socjalistów. Tak myśli - niestety - 90% społeczeństwa. I
dlatego mamy takie bagno, jakie mamy. W innych krajach myślą inaczej.

Wiesz jak myślą gdzie indziej? Myślą sobie: "Niech ten bogaty zarabia nawet
10 razy tyle i grosza nie da na cele charytatywne. Ważne, że wybuduje sobie
dom, dając pracę kilkuset osobom, że kupi 10 samochodów, dając pracę paru
tysiącom. Niech ten bogaty nie płaci żadnych podatków, tylko zarabia jak
najwięcej. I jak najwięcej wydaje, dając innym pracę".

Tak myślą za granicą. U nas ciągle myślą tak, jak Ty, czyli zgodnie ze
światłą myślą Włodzimierza Lenina.

> Dlatego słuszna jest nadzieja pacjenta na pomoc w każdej chorobie. A
> jeśli nie ma bezpośredniego zabezpieczenia finansowego (NFZ), to
> wskazane, gdzie taką pomoc można uzyskać.
> A u nas to kuleje - normalnie partyzantka:(

Przepraszam bardzo, dlaczego niby każdy pacjent ma mieć niby każda pomoc w
każdej chorobie? Leczenie to praca jak każda inna, te usługi się kupuje. Za
nie się płaci. Niby czemu akurat za te mają płacić inni? Może ja sobie
zażyczę "każdego samochodu jaki sobie zapragnę" i niech mi go kupują? A
czemu nie? Ja chcę, dajcie mi!

Sorki, NIC nie jest za darmo. Te leki ktoś MUSIAŁ wyprodukować, ktoś MUSIAŁ
za to zapłacić. Rozumiem, społeczeństwo może zrzucać się na te 5%
upośledzonych. Ale obecnie 20% pracujących zrzuca się na 80% pasożytów i
złodziei. Ubezpieczenie zdrowotne to nie jest taki majątek, KAŻDEGO na to
stać (w państwie faktycznie liberalnym, bo u nas musi płacić za te 80%
pasożytów i na złodziej w NFZ). Starczy żeby przez 1 dzień pozbierał puszki
po śmietnikach i ma opłacone za cały miesiąc.

No, ale skoro wolisz "solidarnie" i potem czekać pół roku na chemioterapię w
sytuacji, gdy tydzień zwłoki jest wyrokiem śmierci - PROSZĘ BARDZO.

--
www.vegie.pl

16. Data: 2007-08-23 20:10:40

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

js wrote:
> [...]
> tw jest po prostu niesamowitym skąpcem ktoremu mozna by zartem poradzić
> np żeby wsadził sobie te swoje beloved moniaki i papierki głeboko w

nie, wielbicielu myśli Marksa i Engelsa. Nie wsadzę sobie moich pieniędzy.
Wydam je. Kupię coś za nie - dając tym samym pracę dziesiątkom ludzi.

A Ty dalej szukaj lekarza, który jeszcze chce w tym cyrku polegającym na
wzajemnym okradaniu się uczestniczyć.

--
www.vegie.pl

17. Data: 2007-08-23 20:16:33

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

js wrote:

> [...]
> jest to ze czlowiek ktory nie mialby za wiele pieniedzy nie zostalby
> wyleczony (glownie chodzi mi o tańsze i popularne choroby)

przepraszam, ale znajdź mi jednego jedynego człowieka, którego nie byłoby
stać na ubezpieczenie w wysokości powiedzmy 100 zł miesięcznie - mówię
tutaj o sytuacji, w której nie ma obowiązku płacenia ZUS, więc przeciętne
zarobki z miejsca rosną o 500 zł.

> Innym problemem są nic niewilele warci lekarze itp - to ze ja chcialbym
> sie trzymac tego zeby biedni ludzie byli za darmo i dobrze leczeni

Chłopie, ile Ty masz lat? 12? NIE MA za darmo. Nic nie jest "Za darmo". Za
wszystko się płaci. To, że nie płacisz tego bezpośrednio, nie znaczy że nie
płacisz tego w inny sposób. Od zarobków w tym kabaretowym kraju jest
obecnie pobierane ponad 70% podatku (stawiam, że jakieś 80%). Wiesz, co to
oznacza? Że zamiast zarabiać 1000 zł netto, spokojnie możnaby zarabiać 4000
zł netto. Te 3000 idzie właśnie na te rzeczy, które są "za darmo". To ja
dziękuję, wolę zarabiać 4 razy tyle i sobie samemu kupić to, czego
potrzebuję.

Jak nie łapiesz tych cyferek, mogę to dokładnie wyliczyć, ale to spory
offtop będzie.

> nie pociaga za sobą tego ze nie mam co narzekać na to ze lekarze
> są kiepscy. Tak naprawdę uwazam lekarze po prostu nie mogą odmawiac
> leczenia czlowiekowi ktory nie ma pieniedzy.

Ale dlaczego wymagasz tego od NICH? Kurcze, skąd w tym kraju tylu
dobroczyńców za cudzie pieniądze? Uważasz, że ci ludzie nie powinni płacić
za to, co kupują? Płać za nich. Tak, TY osobiście.

--
www.vegie.pl

18. Data: 2007-08-24 09:48:21

Od: "js" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobroczyńców za cudzie pieniądze? Uważasz, że ci ludzie nie powinni płacić
> za to, co kupują? Płać za nich. Tak, TY osobiście.

Mz jestes sfiksowany na punkcie pieniędzy i szkoda mi troche
ciebie bo swiat jakim go sobie wyobrazasz (mw taki jak go
opisales) jest jak dla mnie odpychający. Pozwolisz ze
zwymiotuję. :)

js

19. Data: 2007-08-24 12:01:44

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

js wrote:

> Mz jestes sfiksowany na punkcie pieniędzy i szkoda mi troche
> ciebie bo swiat jakim go sobie wyobrazasz (mw taki jak go
> opisales) jest jak dla mnie odpychający. Pozwolisz ze
> zwymiotuję. :)

po prostu nie jestem złodziejem, który wmawia sobie że ktoś dostaje coś "za
darmo". No cóż, dalej głosuj na socjalistów, narzekaj i wymiotuj. Jak dla
mnie jesteś zwykłym przygłupem, który rzuca się kamieniami a potem płacze,
że to boli. Najgorsze, że nikt nie zabierze Ci praw wyborczych.

Ja z tego kraju spadam.

--
www.vegie.pl

20. Data: 2007-08-24 18:44:14

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> [...]
> nie się płaci. Niby czemu akurat za te mają płacić inni? Może ja sobie
> zażyczę "każdego samochodu jaki sobie zapragnę" i niech mi go kupują? A

Glupio gadasz.
Gdzies tam wyzej napisales ze w USA jest najlepsza opieka zdrowotna.
Szkoda, ze mi umknal aktykul w ktorym wlasnie bylo opisane jak ta opieka wyglada.
W USA - jedna z najwyzszych w "cywiluzowanym swiecie" smiertelnosc niemowlat i pare
innych przykladow.
Do tego, gdyby w USA sie dowiedzieli, ze masz borelioze, to Twoje ubezpieczenie
kosztowaloby Cie kilka razy wiecej, a w efekcie i tak pewnie na koniec
ubezpieczyciel udowodnilby Ci, ze to akurat leczenie Ci nie przysluguje, bo czegos
tam nie podales, albo jestes juz za stary...

willa

=========
http://www.olga.prv.pl
http://www.klika.krakow.prv.pl
GG: 1262644
e-mail: o...@p...fm

dziwne cos na oku
okulista w niedzielę Kaków
Trening dla niewidomych, heh
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
Borelioza a rumien wedrujacy