Potrzebny Lek SYNVISC - 3 zastrzyki - gdzie najtaniej .... ?

1. Data: 2005-11-24 17:11:28

Temat: Potrzebny Lek SYNVISC - 3 zastrzyki - gdzie najtaniej .... ?
Od: "bleser" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Synvisc, w tym wypadku potrzebny do stawu kolanowego, u nas w aptekach 3
zastrzyki to koszt min. 1000-1200 pln, ma ktos moze pomysl jak mozna dostac go
taniej, tzn ponizej 1000 pln ??

Jestem z wojewodztwa Warminsko-Mazurskiego (Olsztyn);

Bylbym wdzieczny za kazda rade - pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-24 20:11:28

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bleser" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Synvisc, w tym wypadku potrzebny do stawu kolanowego, u nas w aptekach 3
> zastrzyki to koszt min. 1000-1200 pln, ma ktos moze pomysl jak mozna
> dostac go
> taniej, tzn ponizej 1000 pln ??

Niestety Ci nie pomogę. Też szukałem, tyle że Hyalganu (to podobno zamiennik
tylko w 5 zastrzykach) niestety cena podobna i żaden dystrybutor nie chciał
obniżyć ceny. Słyszałem coś o promocji 'jeden zastrzyk gratis' od ortopedy
ale nie pamiętam konkretów nie pamiętam też, którego specyfiku promocja
dotyczyła. Zapytaj lekarza lub w aptekach, może coś będą wiedzieć?

Pozdrawiam i życzę skutecznego leczenia

P.

Ps. Jestem już po 4 zastrzykah Hyalganu i czekam ciągle na efekty. I mimo że
o to nie pytałeś to napiszę jeszcze że zastrzyk w kolano nie jest
boleśniejszy od np. pobierania krwi więc nie ma co się bać (ja przed
pierwszym zastrzykiem byłem lekko zestresowany).

3. Data: 2005-11-24 23:29:50

Od: "bleser" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo za porade. Chodzi tutaj o moja mame, to ona ma problem z kolanem
ale to chyba nie ma znaczenia..

Najtanie jak dalo rade dostac ten trojpal u nas to 999 pln i zadna apteka taniej
nie sprzeda...

Ale warto poszukac chociaz troche..

Tobie rowniez zycze powodzenia w terapi !

Pozdrawiam.

4. Data: 2005-11-25 06:51:36

Od: artpul <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bleser napisał(a):
> [...]
> taniej, tzn ponizej 1000 pln ??
>
> Jestem z wojewodztwa Warminsko-Mazurskiego (Olsztyn);
>
> Bylbym wdzieczny za kazda rade - pozdrawiam.

Witam

Apteki Cefarm Białystok (są 2 w Giżycku, 1 w Olecku, 1 w Piszu) -
ostatnio kupowałem dla znajomego - cena na karte rabatową - 892 zł brutto.
Pozdrawiam
Artpul

ginekologiczny problem
zgaga
PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny
drugi pecherz moczowy
Sectral a niewydolność krążenia