Potrzebny TRANSPORT CHOREJ 400 KM z opieka medyczna

1. Data: 2003-08-06 07:36:14

Temat: Potrzebny TRANSPORT CHOREJ 400 KM z opieka medyczna
Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze Was o pomoc w udzieleniu informacji lub pokierowaniu do kogo nalezy
sie zwrocic o pomoc
Potrzebny jest transport z drugiego konca Polski okolo 400 km z Wladyslawowa
jednak wylacznie z opieka medyczna i SPOKOJEM STATYCZNYM.
Prosze Was o pomoc i informacje kto moze pomoc w zorganizowaniu tego
transportu? Czy nalezy to do obowiazku Funduszu Zdrowia ? Czy tylko
prywatnie ?
Jestesmy z Lodzi .

Dariusz Smus
s...@i...pl

2. Data: 2003-08-06 09:12:24

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Smus" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Prosze Was o pomoc i informacje kto moze pomoc w zorganizowaniu tego
> transportu? Czy nalezy to do obowiazku Funduszu Zdrowia ? Czy tylko

Nie pomogę ale napiszę jak my zrobiliśmy- Mama leżąc w szczecińskim szpitalu
została skierowana na operację w Warszawie - szpital zapewniał tylko
karetkę - transport na lotnisko czy dworzec itp. ( i tak karetki akurat nie
było:( więcej zachodu z tym było niż to warte) Wynajęliśmy karetkę z
prywatnego pogotowia FALC,- na dworzec bo mama inaczej nie chciała jechać -
sypialny - i z tego pogotowia wynajęta pielęgniarka, miała przygotowane
wszystkie leki- jechała z nami. Niestety zapewnialiśmy transport prywatnie
ale przynajmniej była to fachowa pomoc, po powrocie czekała karetka na
dworcu na samym peronie przy pociągu - nawet nie wiedziałam że uda im się
tak blisko podjechać, wszyscy byli mili, pomocni i się starali łącznie z
pielęgniarką która cała drogę nie spała.Nie pamiętam kosztów, wiem że także
mogliśmy wybrać drogę tą dużą karetką do Warszawy ale Mama zdecydowałą
inaczej.
To tyle, było to 3 lata temu.

Pozdrawiam,
Aga

3. Data: 2003-08-06 13:50:50

Od: "DW" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Rowniez polecam firme FALC, fachowa i mila obsluga, sami potrafia o wszystko
zadbac - dowoz na dworzec/lotnisko i odbior pacjenta. Mozna wynajac
pielegniarke, lekarza, itd.

Polecam

d.

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
także
> mogliśmy wybrać drogę tą dużą karetką do Warszawy ale Mama zdecydowałą

mały problem
"oderwane" paznokcie u nog
spiaczka
Zerwanie mięśnia
Czy osoba ze skłonnością do kamieni wapiennych może pić mleko UHT?