Potrzebuje coś silnego na uodpornienie

1. Data: 2009-01-24 11:32:45

Temat: Potrzebuje coś silnego na uodpornienie
Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio bardzo często choruje (do tego infekcje zle i długo się leczą)
potrzebuje coś na uodpornienie. Co polecacie? Słyszałem tylko o soku z Noni
(jakos nie wierze w jego skuteczność?) i Padma 28 + Boragoglandyna 100. Czy
to coś pomaga czy tylko wyczyści mi portfel? moze jeszcze coś innego?

Edi

2. Data: 2009-01-24 12:30:10

Temat: Re: Potrzebuje coś silnego na uodpornienie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jan 2009 12:32:45 +0100, Edi wrote:

> [...]
> (jakos nie wierze w jego skuteczność?) i Padma 28 + Boragoglandyna 100. Czy
> to coś pomaga czy tylko wyczyści mi portfel? moze jeszcze coś innego?

Z noni trzeba być ostrożnym. Nie twierdzę, że to trucizna, ale pisywano
przypadki uszkodzenia wątroby po tym czymś. Sprawa nie jest do końca
jasna.

Jeśli rzeczywiście masz zaburzenia odporności, to powinieneś trafić do
lekarza. Jeśli nie, to może warto pomyśleć o zdrowym trybie życia,
wysiłku fizycznym i dobrze zbilansowanej diecie.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-01-24 12:39:25

Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w dzieciństwie co chwila chorowałem na zapalenie oskrzeli. Ustąpiło, gdy
lekarka poradziła mi brać przez 3 miesiące preparat torfowy prof. Tołpy. Od
tamtego czasu nie pamiętam żebym chorował (czasem katar, ale tego nie biorę
pod uwagę) a minęło już prawie 20 lat. Nie wiem jednak, ten lek jest jeszcze
w sprzedaży.

Kenny

4. Data: 2009-01-24 13:16:50

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi wrote:

> [...]
> Noni (jakos nie wierze w jego skuteczność?) i Padma 28 + Boragoglandyna
> 100. Czy to coś pomaga czy tylko wyczyści mi portfel? moze jeszcze coś

a znajdź najpierw przyczynę osłabienia odporności, potem próbuj ją leczyć.
Nie ma magicznego preparatu który nagle uodporni na całe zło tego świata.
Przez internet niestety nikt nie będzie w stanie zdiagnozować co to za
przyczyna.

A tutaj masz mniej więcej wypisane składowe odporności:

www.borelioza.vegie.pl/natura.html

5. Data: 2009-01-24 14:19:13

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał

> [...]
> Nie ma magicznego preparatu który nagle uodporni na całe zło tego świata.
> Przez internet niestety nikt nie będzie w stanie zdiagnozować co to za
**********************************
Zgadzam się z tą wypowiedzią!
Należy zastanowić się nad tym dlaczego masz taki system
odpornościowy, który Ciebie nie chroni?
Przez długi okres stawiałam mój organizm na nogi.
Udało się. A jak? Zmieniłam dietę, trochę syblementacji,
dużo ruchu...Taka ogólna rada.

6. Data: 2009-01-24 17:33:48

Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odpornościowy, który Ciebie nie chroni?
> Przez długi okres stawiałam mój organizm na nogi.
> Udało się. A jak? Zmieniłam dietę, trochę syblementacji,

przez ostatnie 10 lat mój organizm był w idealnym stanie, praktycznie zero
chorób (raz na 2 lata lekki katar).
10 lat wcześniej byłem najbardziej chorującym dzieckiem w mieście (miałem
najwiecej nieobecności w szkole z powodu choroby). Możliwe, że to okres
dorastania bo mialem wtedy 13lat.

Teraz zaś zaczeło się wszystko spypać, biorę już 6 antybiotyk w ciągu
ostatnich 4 miesiecy dlatego mój organizm jest wyniszczony... miałem 2
anginy, zapalenie narządów płciowych (głównie pęcherzyki nasienne) teraz
zatoki, grypa i chyba zapalenie oskrzeli. Może faktycznie mam za mało
ruchu... kiedyś dużo jezdziłem na rowerze, ale przestałem.
Jeśli chodzi o diete to odżywiam sie zdrowo, b. dużo warzyw i owoców, ryb,
czasem kiełki (własna hodowla), niestety lubie słodycze :> dlatego tez jem
ich duzo, mało tłustych potraw i fastfoodow.

Gdy przyjdzie wiosna oczywiscie ruchu bedize wiecej... niestety teraz musze
sobie jakos radzic i wzmocnic na kilka miesięcy. Pytanie tylko jak? w
dzieciństwie nie pomogła mi ani Padma 28 ani Biostymina.

Edi

7. Data: 2009-01-24 18:13:54

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi napisał/a:

> [...]
> sobie jakos radzic i wzmocnic na kilka miesięcy. Pytanie tylko jak? w
> dzieciństwie nie pomogła mi ani Padma 28 ani Biostymina.

Kup sobie w aptece Geriavit.

--
animka

8. Data: 2009-01-26 10:47:30

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edi" :

*******

> Teraz zaś zaczeło się wszystko spypać, biorę już 6 antybiotyk w ciągu ostatnich 4
> miesiecy dlatego mój organizm jest wyniszczony...

1! tu jest jedna przyczyna;-(

> Może faktycznie mam za mało ruchu... kiedyś dużo jezdziłem na rowerze, ale
> przestałem.

2!! tu jest druga przyczyna:-(

> Jeśli chodzi o diete to odżywiam sie zdrowo, b. dużo warzyw i owoców, ryb, czasem
> kiełki (własna hodowla),

>niestety lubie słodycze :> dlatego tez jem ich duzo...

3!!! a tutaj jest ta trzecia:-(

I te dwie ostatnie, możesz wyeliminować. Słodycze, to najgorsze co mogła ludzkość
wyprodukować, no i świetna pożywka dla grzybów, a po tych 6-ciu antybiotykach,
to może być realne zagrożenie dla osłabionego organizmu.
Zacznij pić 2 razy dziennie świeże soki z warzyw i owoców (nie te lepkie słodkości
z kartonów). Nie zapominaj o selerze i burakach, oraz czosnku i soku z kiszonej
kapusty. Żadnych batoników, coli i tym podobnych trucizn.:-) Godzinny spacer
wieczorem, lub basen i spanko od 22-giej..... Oto recepta.:-))

M.

9. Data: 2009-01-26 15:08:56

Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

>Oto recepta.:-))

dzięki, spróbuje sie zmusić i zastostuje sie do wskazówek :)

Edi

10. Data: 2009-01-26 23:12:22

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa napisał/a:
> Użytkownik "Edi" :

> kapusty. Żadnych batoników, coli i tym podobnych trucizn.:-)

Jakich trucizn? To, że Ty miewasz grzyba i zwalasz winę na słodycze nie
oznacza, że ktos się Ciebie posłucha i słodyczy nie będzie jadł. Będzie
jadł, bo lubi.

A na grzyba poantybiotykowego to jest w ostateczności nystatyna (jak
ktoś nie stosował przy braniu antybiotyków np.Lakcidu)

--
animka

Wałeczki a posiew
jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?